fallback

Mitsubishi Colt се връща в Европа като клонирано Renault Clio

Новият хечбек ще се произвежда в Бурса и ще се предлага с хибридно задвижване (ВИДЕО)

Японската компания Mitsubishi представи ново поколение на Colt, което е почти идентично не само по размери с последното поколение Renault Clio. Но Colt не копира напълно Clio.

 

 

Colt е едно от най-старите и известни, но в същото време забравени имена в гамата на Mitsubishi Motors. Първият модел се появява през 1962 г. и от тогава под това име се произвеждат най-различни коли - от малки автомобили със задно разположен двигател до лекотоварни камиони, така че броенето на поколенията е безсмислено.

През последните десет години това име остана само на пазара в Тайван, като там все още се произвеждат комбита Mitsubishi Colt Plus. Сега Colt се завръща в Европа с нов хечбек. Това обаче не е независим модел и дори не е разработка на Mitsubishi. Европейският Colt е преработено Renault Clio, който миналата пролет претърпя планирано обновяване.

 

 

Новият Mitsubishi Colt за европейските пазари ще се предлага с три избора на задвижване. Базовата версия е с атмосферен 1,0-литров, 3-цилиндров бензинов двигател с мощност 66 к.с. (95 Нм), комбиниран с петстепенна ръчна трансмисия.

Следва 1,0-литров двигател с турбокомпресор и мощността нараства до 90 к.с. (160 Нм), съчетан с шестстепенна механича скоростна кутия. На върха на гамата е Mitsubishi Colt HEV, подобен на Renault Clio E-Tech, с атмосферен 1,6-литров хибрид с комбинирана мощност от 141 к.с. Хибридът получава автоматична скоростна кутия.

 

 

Освен, че е най-пестеливият, третият вариант е и най-бързият, като ускорява до 100 км/ч за 9,3 секунди. Турбо моделът прави същото за 12,2 секунди, докато базовата версия се нуждае от 17,1 секунди. Максималната скорост е 160 км/ч за базовия вариант, докато турбото и хибридът могат да развият 180 км/ч.

Вътре Mitsubishi Colt получава 7-инчов сензорен екран или 9,3-инчов дисплей за информация и развлечения с безжична свързаност с Android Auto или Apple CarPlay като стандарт. Зад волана седем-инчовият дигитален дисплей е стандартен, докато като опция се предлага 10-инчов екран. Colt предлага и безжично зареждане за мобилно устройство.

 

 

Моделът се предлага в четири нива на оборудване с имена Inform, Invite, Intense и Instyle, познати от други модели на Mitsubishi.

Автомобилният производител съобщава, че може да предложи набор от системи за подпомагане на водача в цялата гама. Те включват разпознаване на пътни знаци, предупреждение за напускане на лентата, круиз контрол и други, като всички са стандарт. Най-добрият вариант има предупреждение за мъртва точка, асистент за паркиране и система за 360-градусова камера.

Настоящите хечбеци Renault Clio се произвеждат в Турция и Словения, но Mitsubishi Colt ще се сглобява само в турския завод на Renault в Бурса. Производството на Colt ще започне през септември, очаква се да достигне до европейските пазари през есента. Все още няма информация за цените, но едва ли ще са по-високи от тези на Renault.

Приоритетният пазар за Mitsubishi сега е Югоизточна Азия, където компанията има най-силни позиции. Второто ниво е Австралия, Африка, Близкия изток и Южна Америка. Европа е на трето място, но Mitsubishi не възнамерява да напусне Стария континент.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Помните ли Митсубиши еклипсе. Какви хубави години бяха
  • #5
    мдаа ( преди 1 година )
    Мицубиши отдавна умря , а Рено Клио дълги години беше най-продавания модел в с този клас в Европа , та не ясно кое е по-големия срам .
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Съд за подвеждане, измама и умишлено унищожение на Мицубиши!
  • #3
    Илиян ( преди 1 година )
    Гледам и не вяяярвам на очите си :(
  • #2
    Вин ( преди 1 година )
    Успокоение за зависимите от уличните клишета " колко кофти са френските коли"! Е, сега ще карат "японска" :)
  • #1
    Генчо ( преди 1 година )
    Срам за марката!!!
fallback
Последни