fallback

Как Tesla принуждава свои клиенти да преминат към други марки електромобили

Американският производител спря да предлага топ-моделите си с десен волан

Най-големият производител на електрически превозни средства в света - Tesla, обяви, че постепенно ще спре предлагането на версиите с десен волан на своите топ-модели - Model S и Model X. Това разгневи клиентите във Великобритания, Австралия, Нова Зеландия, Япония и други държави, където колите са с десен волан.

Повечето от клиентите са поръчали предварително електромоболите си и изненадващото съобщение на Tesla определено предизвиква възмущението им. Решението на компанията се дължи на факта, че тя иска да се фокусира върху по-достъпни модели като Model 3 и Model Y.

Сега на потребителите от изброените държави не им остава нищо друго, освен да се насочат към моделите на други марки. Повечето от тях са се насочили към превозни средства на германските премиум-брандове Porsche и Mercedes-Benz, като са си поръчали Taycan или EQS. А това само подсказва, че Tesla вече има сериозни конкуренти на пазара на електрически преводни средства.

В същото време обаче експерти от автомобилната индустрия са категорични, че решението на американската компания да спре предлагането на топ-моделите си с десен волан няма да се отрази сериозно на продажбите. Tesla си остава на върха на пазара на електромобили и продължава да укрепва позициите си, като бързо приспособява масовите си продукти към изискванията на потребителите и печели от тях.

fallback
  • #8
    До 4 ( преди 10 месеца )
    Айде няма нужда от "луксозните" офиси, дето да ме чарджат допълнително за кафето и лигавенето на някакъв мазен авто дилър! Ама то като караш коли за по 10хил лв.,трудно вдяваш някои особености!
  • #7
    VAYK ( преди 10 месеца )
    Има конглокенция ама тя няма къде да си зарежда колите:))))) Камо ли пък в Япония и Австралия :)))))
  • #6
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Тесла никога не е била луксозна марка. *** Европейската спецификация попада в Е сегмент, заедно с E clas и съответно EQE на Мерцедес, а Taycan и EQS са в луксозния сегмент
  • #5
    анонимен ( преди 10 месеца )
    При другите луксозни марки проблемите са по тривиални. Бавно време за зареждане, голям разход на енергия, проблеми с батериите и двигателите, но пък шелвете на седалките са перфектни и за интериора се използвани премиум и луксозни материали. На кой му пука за батериите и двигателя като си купува луксозен автомобил. Пък и за какво му е бърз, икономичен и безпроблемен автомобил на хората които търсят луксозни автомобили. Тези неща не се виждат като спреш пред чалготеката.
  • #4
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Разбира се че тесла имат огромни проблеми, които са несъвместими с премиум или луксозен бранд. Например не е нормално да си получиш автомобила с неравномерни фуги между фаровете и калника защото някой не си е поиграл да са в една равнина. Нито пък да си получиш автомобила с драскотини, които биха могли да се отстранят с полир паста за 5 минути. Нито пък да си получаваш луксозния автомобил в някакъв хангар, вместо в лъскав офис, ама дето му викат това е tesla experience.
  • #3
    Пропов ( преди 10 месеца )
    Тия да не мрънкат, а да се радват на късмета си. Вероятно няма да разберат от какви проблеми са се отървали. Премиум при Тесла са проблемите.
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Няма значение. Щом ги е накарала да минат на ток, мисията е изпълнена. Спирането на производството за пренастройване на машините, както и проектиране и производство на допълнителни части за десен волан очевидно не е много рентабилно и вдига и цената на автомобилите с ляв волан, както и забавя сроковете им за доставка.
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Електромобили за джеNдъри.
fallback
Последни