fallback

За пръв път електромобил е №1 в света по продажби

Tesla Model Y е най-популярната кола на планетата за първото тримесечие според JATO

За първия път в историята електрическо превозно средство е най-продаваният автомобил на планетата. Историческото постижение е на Tesla Model Y, която за първите три месеца на годината записва 267 200 регистрации в 53 държави, съобщава JATO Dynamics.

По този начин SUV-ът с нулеви вредни емисии успя да измести от върха на световната класация два модела, които от години сме свикнали да виждаме да присъстват на първите места. Това са най-продаваният автомобил в историята - Toyota Corolla, както и Toyota Hilux.

В първата петица попадат още два модела на Toyota и това са RAV4 и Camry, които заемат четвърто и пето място в класирането за първото тримесечие. Като цяло, през XXI век на пазара доминират именно модели на японската марка, но има и някои изключения през годините.       Най-продаваните автомобили през XXI век (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    До 15 ( преди 1 година )
    Ето как сам си се сетил, че един грам фини прахови частици от скачане по леглото и вдигнати от гумите на електромобил са по-безвредни от 1 мг фини прахови частици от цигарен дим или от ауспуха, защото последните отделят ултрафинни прахови частици, които не могат да се филтрират от белите дробове и са много по-вредни. Обаче вашата гьобелсова пропаганда слага знак за равенство между двете. Също така пропуска, че електромобилите карат с различни гуми и не си търкат накладките въпреки теглото.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11: Ха-ха, да бе, то и пушенето е напълно безвдерно, все едно дишаш домашен прахоляк, даже е по-полезно, че е през филтър. Зомбирани маймунки, ей!
  • #14
    Спечен ( преди 1 година )
    Мен по споко,не я върша тази работа в бутилки,но много се горещиш за нищо!Казвам,че не искам да съм зависим толкова много от колата,обаче не схващаш,а когато има пробег твоята тесла 800 км ,ще се замисля!
  • #13
    До 12 ( преди 1 година )
    А тебе пък кой ти насажда дали да караш газ бензин дизел метан или ток? Карай си каквото си пожелаеш, но не обяснявай че всички останали не стават за нищо. Всяко едно от тези си има както предимства така и недостатъци и затова нито едно от тях скоро няма да изчезне. Обаче на тебе какъв ти е дърта да обясняваш постоянно, че задължително всички трябва да караме по минимум 12 часа без да спрем да пикаем, пушим пием кафе или се храним. Кой си ти за да ни го забраняваш. Пикай си там в бутилки и карай
  • #12
    krasy ( преди 1 година )
    Аман от сектанти!Какво ги превъзнасяш толкова тези брадви,че и насаждаш упорито,че нямат алтернатива!Когато стигна до Пелопонес без да ми казва колата кога да почивам и зареждам,чак тогава ми ги насаждай!
  • #11
    До 9 ( преди 1 година )
    Гьобелсова е твоята пропаганда. Никой няма предвид фините прахови частици, защото едно леко подухване на вятъра вдига повече прахоляк във въздуха, отколкото ще вдигнат всички автомобили за цяла година. А детето ти като скочи на леглото вдига повече прахоляк отколкото да минеш 1 000 км, но за разлика от прахоляка който вдигаш на улицата, този който е излязъл от леглото го дишате цялото семейство и все още не сте умрели нали. Но какво ще стане, ако дишате емисиите от ауспуха в затворен гараж?
  • #10
    До 8 ( преди 1 година )
    То сигурно пак ще има такива автомобили за 5 000 лв, но предвид качеството и сложността на изработка на съвременните автомобили, ще са щастливци ако още 5 000 им стигнат за да го стегнат технически. А все повече хора ще започнат да си правят сметката, че при 25 000 км на година дават 5 000 лв за гориво и масла за автомобил който целият струва 5 000 лв. Тоест за 10 години 50 000 лв само за гориво и масло на автомобил за 5 000 лв, вместо по 500 лв за ток на година.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    "По този начин SUV-ът с нулеви вредни емисии успя да измести от върха на световната класация два модела" - типична гобелсова пропаганда. Една лъжа повторена сто пъти се очаква да стане истина? Електромобилите имат дори по-високи емисии на финни прахови частици заради повишеното износване на гуми.
  • #8
    q ( преди 1 година )
    Повечето антиелектрици не вярват в електромобила единствено защото си вярват че си купуват още дълго 20 годишни Халудита, мИерцИдеси и биеНвета за по 5000 лв. Очаква ги голяма изненада - това вече отдавна не са масови коли в Европа. Ще има такива втора ръка естествено ама цените няма да ви харесат никат. Избора ще е между електрическа кола и трицилиндров джиБ.
  • #7
    Leberknoedl ( преди 1 година )
    Тойота доминира в топ 5. Неслучайно Акио Тойода се самоповиши от изпълнителен директор до директор на борда. Но къде е великия немски канцерогенен инженеринг?
fallback
Последни