fallback

6 семейни коли на старо с 4х4 и голям багажник, които си струват

Тези употребявани комбита превъзхождат кросоувърите в много отношения

Много автомобилни производители в допълнение към стандартните си комбита предлагат и техни версии с повишена проходимост. Това е отразено и в самото име на модела - „простото“ комби Audi A4, например, се води Avant, а подобрената му модификация е Allroad. По същия начин Volkswagen предлагаше Passat Variant и Passat Alltrack.

Подобни автомобили могат да бъдат отлична алтернатива на кросоувърите, като някои от тях са се доказали през годините като много успешни модели. Изданието ZR представя 6 такива модела, които се срещат на пазара втора ръка. Всички те са на възраст 8-12 години, имат задвижване на четирите колела и струват около 20 000 евро.

6 всъдеходни комбита на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    аЛди ( преди 1 година )
    Щом първата кола, която излиза е Ауди и статията е за коли, които си струват ще ме извините, но не бих продължил нататък да чета и гледам какви простотии сте измъдрили. Точно Ауди на старо е най-голямата набутвация. Ама толкова голяма, че само който не се е набутал не знае колко е голяма. Вече ги няма Ауди 80 и 100, както и първите А4. Те бяха здрави машини и наистина си струваха. След тях всичко е леш. И на най-големия враг не му пожелавам Ауди на старо. Ще го разори отвсякъде.
  • #16
    Jojo ( преди 1 година )
    За Вас не знам, ама аз тук виждам само хАвтомобили, способни да фалират и Тръмп
  • #15
    Хахохи ( преди 1 година )
    Тези така наречени вдигнати комбита, могат да ти скъсат джоба при първи големи проблеми. А кола на 10-12г. е идеална за ремонти. Уникално остарели концепции, въобще не са в крак с времето и технологиите. Ауди интериор от 2008г., благодаря, за волво и фолксваген и дума не отварям за дизайн и красиви елементи. Субару какво прави в тази класация?!? Опел е мега зле като возия, тесен отвътре и грешен като концепция. За Шкода... същото като фолксваген, но по-грозен...
  • #14
    Нарухито ( преди 1 година )
    Едната ми кола е Легаси комби 3.0 H6 245к.с. от предходното поколение - 2005г. на таблото пише, че е на 170 хиляди км. , но само то си знае на колко е реално. Имам го от около 20 хиляди км. и се представя чудесно, ускорява си от 0 до 100км/ч. за малко над 6 секунди и си вдига 250км/ч. по GPS. (с интейк и генерация съм).Страхотен автомобил с уникално поведение на пътя и неповторим звук, на сухо и на сняг при по-бързо каране си се държи като рали автомобил, чудесно си прикрива теглото.
  • #13
    Suzuki SX4 4x4 ( преди 1 година )
    Suzuki SX4 4x4 - на 15 години е и съм силно впечатлен - Не е офроуд, но в снега няма никакви проблеми, катери зверски! (120 КС, 320 НМ, турбо, дизел).На 280 000 км е и работи перфектно. Лепи на седалката като натиснеш ***.Здрава, с достатъчно екстри и лесна поддръжка. За паркиране в центъра на София е идеална, но вътре е широко и може да се товари много.Дизайнът е на един от корифеите в италианския автомобилен дизайн.Препоръчвам!
  • #12
    Фиката ( преди 1 година )
    All road-a не става за нищо...на лек наклон с отъпкан сняг не може да издаяни...вътре теснотия, а ремонтите скъпотия. Да тъкаляш 4х4 системи на сухо, в града без никаква реална полза от тях е излишно.
  • #11
    sas ( преди 1 година )
    Audi Allroad и сие ми бяха автомобил-мечта за дълго време. Така и не успях да се доредя, макар и да минах през обикновените комбита от споменатите модели. И това докато не си взех СУВ! Много хора ще ме линчуват, но това е личното ми мнение след личен опит. Не си мисля, че с СУВ съм безсмъртен, или че не мога да заседна, или че съм много готин. Просто някои модели на пазра са еднакво практични, по-лесно се качваш, вижаш малко повече, не мислиш за борюри. ОК, карам с 10-20км/ч по-бавно, но все тая
  • #10
    До #9 ( преди 1 година )
    Какво има да разбираш? Дават му 50к смени на масла от производителя, не от сайта! За някои това означава и на година, ако за теб са 4-5г. Лично аз съм на 30к смени, горе-долу са падат по около на година
  • #9
    нещо не разбрах ( преди 1 година )
    Audi A4 AllroadНай-важното в случая е редовната и качествена поддръжка, като маслото трябва да се сменя на всеки 40 000 -50 000 км. т.е. редовната и качествена поддръжка означава да си сменяваш маслото веднъж на 4-5 години. Ок. алтокомедия.
  • #8
    Субаруфен ( преди 1 година )
    Субару може да те разплаче откъм технически проблеми, толкова много обича сервиза , че не иска да излиза оттам. Чудя се на себе си що за *** съм та още го кърпя след десет години тормоз - побеля ми косата, но пак - изваждане , изваждане / на пари естествено/ за ремонти...Не знам - принципно ли са такива трошливи или сам попаднал на рядко счупен екземпляр
fallback
Последни