fallback

5 модела на старо, които ще изкарат над 300 000 км

При тях няма да се налага ремонт на двигателя и трансмисията

При избора на употребяван автомобил един от най-важните параметри е неговата надеждност. В историята има много коли, които са се доказали на пътя, като дълголетието им се дължи на техните основни агрегати. Някои от тях се намират лесно на пазара на употребявани превозни средства. В случая експертите от изданието Auto.Mail посочиха 5 модела, които би трябвало да изминат 300 000 км, без да се налага ремонт на двигателя и на скоростна кутия.

Изборът е направен на основа на мнения на собствениците, както и на популярни организации за подпомагане на потребителите. Авторите на списъка уточняват, че роботизираните скоростни кутии, както и CVT, не са много уважавани на вторичния пазар поради тяхната ненадеждност и високите разходи за ремонт. Малките двигатели с турбокомпресор също не винаги работят добре. Затова са посочени предимно автомобили с хидромеханични автоматици и атмосферни мотори.

5 модела на старо, които ще изкарат над 300 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #27
    Муахаха ( преди 1 година )
    Те Субару в щатите на скоростните си кутии дават 10 години или 100 000 мили гаранция, щото много им се чупят, нали?! Брат ти да се научи да си оглежда колите когато купува! А най-добре да купува Субару малко преди моргите на Горубляне на влизане в София, там имат шоурум! Ей от там карат по над 300 000км скоростните кутии!Тия на Горубляне 300 000 са ги минали два пъти!
  • #26
    До 22 ( преди 1 година )
    Как пък все "брат ми, комшията, балдъзата, един приятел" що един не писа "аз имам такава и имам проблем" На брат ти защо точно само две субарута?! Че и форестър 5 и аутбек 5, че с едни и същи кутии?! Кои точно кутии са, ще кажеш ли?!Знаеш ли колко разновидности и поколения на Линиертроник има?!? И брат ти нови ли ги взе тия коли или нов внос от швейцария, карани до аптеката само. Нищо, че реално аптеката била на 500км и първия собственик ходил 500 пъти до нея, нали?!
  • #25
    ... ( преди 1 година )
    поредната американска статия, явно там имат проблем колите им да издържат по 300к км. тука имам доста приятели с коли над по 300к км и няма проблеми, някои от тях са си ги купували чисто нови. Иначе веригата е хубаво да се наглежда след 200к км, а ако е ремък да се сменя на 80-100к в зависимост от качеството, тези които ги дават за смяна на 60к не ги купувам.
  • #24
    Някой ( преди 1 година )
    Една от колите ми е 124-250Д на 29 години и 640 000 км.Имам я от десетина години, от първи собственик я купих. Живея във Валенсия, няма минуси и сняг. Съответно и ръжда или изгнило. Боята е оригиналната. Техническите прегледи са истински и за всико. Ако едната пръскалка на стъклото не работи не мога да мина. На последния не светеше еднала лампичка за осветяване на номера, но това се брои за малка неизправност и ме пуснаха. Не е ремонтирано нищо по тази кола с изключение на нормалната поддръжка.
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    Пълни глупости,големи разбирачи.Мани,мани.
  • #22
    До 8 ( преди 1 година )
    Брат ми има аутбек и форестър с такива кутии, при двете се чупиха, а на форестъра и два пъти раздатка. Това достатъчно ли ти е философе.
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    това за реното е някаква реклама на нескафе на 200 хиляди карана в българия и като нова е няма такова животно
  • #20
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    Аз за 4 години навъртях 190 000 километра на ново Рено Меган 1.5 турбодизел. Салонът на колата изглежда все още като нов. Външно колата изглежда като нова. Сега ако я върна на 70 000 даже никой няма да се усъмни. Колата не е имала никакви ремонти, само и смениха нещо по предното окачване на 40 000км по гаранция. Това е кола, която се кара в България, а не вашите американски ***)))
  • #19
    Хан ( преди 1 година )
    CVT- е най простата и най евтина кутия създадена от човека.И надежна.Пробег 300000 гаранция.Сега ,че в България сме *** и ни е скъпо няма смисъл да коментирам.Когато хората правеха кутии ние дъвчехме дъвки Би бип.И събирахме картинки .Независимо ,че 7- степента е измислена от Българин.
  • #18
    Хан ( преди 1 година )
    Ще коментирам така.Карам нисан мурано вече 100000 км.Да вече съм на 300000 хл.Направих му основен ремонт на всичко от кутия до двигател.Карал съм всякакви вид коли но този японска измислица ме впечатли.Всичко написано тук и коментари за издръжливост си е мит.Всяко нещо си има живот не е панацея.Така ,че колите са коли и са като хората ако се лекуваш адекватно ше живееш.
fallback
Последни