fallback

5 модела на старо, които ще изкарат над 300 000 км

При тях няма да се налага ремонт на двигателя и трансмисията

При избора на употребяван автомобил един от най-важните параметри е неговата надеждност. В историята има много коли, които са се доказали на пътя, като дълголетието им се дължи на техните основни агрегати. Някои от тях се намират лесно на пазара на употребявани превозни средства. В случая експертите от изданието Auto.Mail посочиха 5 модела, които би трябвало да изминат 300 000 км, без да се налага ремонт на двигателя и на скоростна кутия.

Изборът е направен на основа на мнения на собствениците, както и на популярни организации за подпомагане на потребителите. Авторите на списъка уточняват, че роботизираните скоростни кутии, както и CVT, не са много уважавани на вторичния пазар поради тяхната ненадеждност и високите разходи за ремонт. Малките двигатели с турбокомпресор също не винаги работят добре. Затова са посочени предимно автомобили с хидромеханични автоматици и атмосферни мотори.

5 модела на старо, които ще изкарат над 300 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #37
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Колегата е прав за Тойота.
  • #36
    Тарзан ( преди 7 месеца )
    Тойота......дргото е компромис!
  • #35
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Аз имам паст 2 от 2005 година е при мен еми всяка кола си иска нейното както и жената
  • #34
    До #24 ( преди 7 месеца )
    Търкаляй ръждивия гоУф и не говори за истински коли смешнико
  • #33
    PC7Mkll ( преди 1 година )
    В автокъщите, колите са обрани възможно най-евтините *** от Европа вкл. и след удари. Тук набързо им скалъпват сметката, и слагат горница. После търсят балъци.Има мн малко търховци чийто внос колите им са сълза, без удари, директно от първи собственици, вс.им е ок, и технически са безупречни.Ако някъде има забележка, е приемлива и съобразена с цената. Тия търговци които не искат да се занимават с обрани щайги за препродаване, са далеч по-малко, буквално единици. 98% са си нагли гадове.
  • #32
    Димитър ( преди 1 година )
    Форд Фокус 2002 tdci 115кс490000км без ремонт на двигателя. Винаги е ползвано масло препоръчено от произведителя
  • #31
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    До 21Реното вече е продадено на Шкода за 20 000лв на 190 000км )) ти да не мислиш, че те са глупави и ще дадат за убита кола 20 бона?
  • #30
    До #18 ( преди 1 година )
    Нисан Мурано специално е доста проблемен модел .И двигателят и кутията дават проблеми (става въпрос за първото поколение на Мурано 3,5L бензинов).Освен това Нисан е на светлинни години назад по продажби зад Тойота и Хонда в Сев. Америка! За останалите коли от статията е вярно,че са много издържливи.Статията е за автомобили предимно за американския пазар , а там Хонда и Тойота са символ на качество!Друг въпрос е,че в САЩ и Канада много рядко ще се намери човек, който да си пази колата до 300К ...
  • #29
    Джейсън Стейтъм ( преди 1 година )
    Аз имам AUDI A6 2.7 OLLROAD на 350 000км ,сменил съм двете възглавници от зад ,дефтунки на дюзите и две биалетки... Уникална кола
  • #28
    бъчваря ( преди 1 година )
    Кога ще го мина аз 300к? За 11 години и половина едва съм навъртял 90к на Фиестата. Ако караш главно до работа, 300к никога няма да навъртиш, дори да ходиш по почивки. Тряа си някой сеелянин в София и всяка седмица да се прибираш за мръвка. Когато въртях из България, че имах гадже на 300км, навъртах макс 18к годишно Това са над 15 години иаране, ако искам да навъртя 300к. Само че на дълъг път е различно, не е като в града. Км-те са съвсем различно измерение и не е точно да се сравняват така ав
fallback
Последни