fallback

Изоставен VW Passat запали след 8 години на едно място

Този B4 изглежда в ужасно състояние, но защити имиджа си на много здрава кола (ВИДЕО)

Volkswagen Passat Variant (B4) от 1996 г. е семеен автомобил от среден клас и e един от най-популярните модели на за времето си. Освен това той е популярен и заради своята здравина, като доказателство за това е и видеото, публикувано в YouTuber-канала Flexiny, който се опита да рестартира екземпляр от модела, стоял неподвижно на едно място през последните 8 години.

Вижда се, че този Passat Variant е наистина в ужасна форма. Каросерията му е покрита с мръсотия и ръжда, като ясно си личат и ударите, които е понесла на много места. Комбито изглежда в безнадеждно състояние, но се оказва, че не е точно така..

Екипът на Flexiny е популярен с това, че връща към живот изоставени коли. Във видеото няма диалог, но е показана цялата механична работа, извършена за съживяване на колата, което е страхотно. 1,8-литровият четирицилиндров двигател под капака на Passat Variant B4 произвежда 89 к.с. и 135 Нм, като е съчетан с 4-степенна автоматична скоростна кутия. Това не е най-мощният двигател на пазара по времето си, но е напълно достатъчен за ежедневно придвижване до работното място и за по-дълги семейни пътувания.

Вече е известно, че бъдещето на Passat съвсем не е сигурно, тъй като Volkswagen спира популярния седан за Европа и Северна Америка. Следващото поколение ще се предлага само като комби на Стария континент, като то е разработено от Skoda и използва платформата MQB с по-чисти бензинови и дизелови двигатели, отговарящи на стандарта Евро-7.

Въпреки че седанът Passat Sedan вече официално не се предлага, Volkswagen има в гамата си лифтбека Arton, както и електрическия ID.7, който е с подобни размери. Неговият дебют за Европа ще се състои до края на годината.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Реално не ги правят както едно време. Водни помпи сдават багажа на 40 хил. км (на нови коли), пластмасови колектори, изпилени, форсирани двигатели, алтернатори с много къс живот, турбини също. Да, хубаво е като е нова и в гаранция, но дотам. Искам да видя пасат 2020 година в какво състояние ще е след 20 години и поне 500 хил. км.
  • #4
    До 2 ( преди 1 година )
    Бъркаш се. Тези за преди 2000 година ги разправяха преди 10 години, когато си купуваха 15-годишни щайги, защото са по-хубави от новите. Сегашните им 15-годишни щайги са от 2010 година и затова само дотогава се произвеждаха истински автомобили. А след още 10 години ще разправят че истинските автомобили са се произвеждали до 2020 година. Знаем им репертоара! Новите коли винаги са ***, докато не станат поне на 15 години, за да станат хубави.
  • #3
    Алекс ( преди 1 година )
    Железна машина.Малко боя,автомивка и качваш се и караш.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Задължителните: "Не ги правят вече както едно време." и "Истинските коли са до 2000година!"
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Отново подвеждащо заглавие. Запалил ама друг път. То и 100 години да е стоял, след основен ремонт ще запали. Тъкмо се приготвих да видя как се качват врътват ключа и след 10-15 секунди максимум автомобилът е запалил. Чак се чудих как е изкарал акумулатора толкова, но бях готов да преглътна смяната на един акумулатор.
fallback
Последни