Румънският производител Dacia подготвя пускането на най-големия си кросоувър – Bigster, с който ще навлезе в нов, по-висок ценови сегмент. Какво обаче следва след това за марката? Отговор на този въпрос дава шефът на германското представителство на Dacia – Тило Шмид.
„Със сигурност и при Bigster ще запазим ясна дистанция от конкуренцията и ще останем верни на нашия бизнес модел. Това продължава да включва нашата стратегия за нулеви отстъпки. При нас каталожната цена е крайната цена. Целта ни е нашите клиенти да бъдат доволни и да останат лоялни. През последните години колите в сегмент C-SUV бяха на средна цена от около 30 000 евро. Сега офертите са с 10 000 евро нагоре, така че трябва да внимаваме“, коментира Шмид.
Той беше категоричен, че с появата на Bigster през 2025 година марката ще постигне увеличение на продажбите си. След това обаче Dacia ще се съсредоточи върху сегмент C, известен още като Golf, като ще предложи два напълно нови модела в него. Шмид обаче посочи, че все още е много рано да се говори за тях.
„Нашата стратегия е да завладеем C-сегмента и опитът ни с Jogger до момента показва, че сме на прав път. В Германия, например, през януари този модел беше на първо място по продажби в класа си, като изпревари някои традиционно успешни автомобили на други производители“, каза още топ-мениджърът.