fallback

Ford пуска екстремен Ranger с дизелов мотор

Модификацията Wildtrak X се предлага с 2,0-литров двигател

Американската компания Ford представи нова офроуд версия на Ranger - Wildtrak X, която преодолява разликата между обикновения Wildtrak и Raptor. Рекламира се като специално издание, а не като ниво на оборудване и е първата версия, предлагаща 2,0-литровия двигател с два турбодизела в комбинация с постоянната 4WD система.

 

 

Първите продажби на автомобила започнаха в Австралия, след това поетапно ще се предлага и в други държави, като може да е с различни варианти. Цените започват от 76 хиляди австралийски долара.

Пикап в конфигурацията Wildtrak X ще бъде най-екстремният, ако не се брои Ranger Raptor от подразделението Ford Performance. Разликите от конвенционалните автомобили се свеждат до по-широки следи (+30 мм отпред и отзад), допълнителни 26 мм просвет, подмяна на гуми и амортисьори Bilstein, уникална предна решетка с допълнителни светодиоди.

 

 

Ford Ranger Wildtrak X има „специфично настроено“ окачване за дълги пътувания и превоз на товари без компромис с комфорта, според компанията. Също така запазва щедрия капацитет на теглене от 3500 кг, докато се движи с нови 17-инчови гуми за всякакъв терен General Grabber AT3 с размери 265/70 R17.

Ford Ranger Wildtrak X е адресиран до тези, които не искат да плащат повече за Raptor, но искат добър пикап за офроуд. Отвън специалната версия се разпознава лесно по страничните стъпала от лят алуминий, липсата на хромирани елементи, оригиналната решетка и повдигнатото тяло. В кабината има „премиум“ аудиосистема Bang & Olufsen и дигитален инструментален панел.

 

 

По-важно подобрение е системата Trail Control, която всъщност е круиз контрол за движение извън пътя при скорости под 32 км/ч. Ford добавя Rock Crawl, за да увеличи максимално сцеплението при тежки офроуд условия, докато машината е в режим 4WD с ниска скорост.

Под капака има 4-цилиндров, 2,0-литров турбодизел с 204 к.с. и 500 Нм, а мощността се предава чрез 10-степенна автоматична скоростна кутия, има постоянно задвижване на всички колела. Агрегатът изисква AdBlue и е първата версия на Ranger, която отговаря на стандарта за емисии на леки камиони Евро 6. Предлага се в ексклузивна Cyber Orange боя.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    писали са го камион за да може да го продават.... толкова с това че дизела замърсявал повече от бензина!
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Много съм доволен, ще карам с пикапа много по-бръзо свинетата на пазара.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Евро 6ц има и досегашния Рейнджър със 170 или 212 коня , а новия пикап с 205 коня е със същия мотор като предлаганите от 2019г насам. Новото е 6 цилиндровите мотори , като дизела е на VW , а бензина от американското подразделение на Форд. В бг засега се предлага само Раптор и Уайлдтрак , но не и спомената версия .
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Той се продава в България от три месеца, вие сега се сетихте, че това било новина.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    До 2 - Защо?
  • #2
    Хеви Дюти ( преди 1 година )
    Дизелов мотор и екстррмум са две несъвместими понятие
  • #1
    шекерлъците са зараз ( преди 1 година )
    "...предлагаща 2,0-литровия двигател с два турбодизела" !?
fallback
Последни