fallback

Dacia Jogger е „Кола на годината“ в България

Румънският автомобил спечели в конкуренция с 47 модела

Dacia Jogger е „Кола на годината“ в България. Конкурсът, организиран от „Прес-автоклуб България“, се провежда за 26-а поредна година, като този път представителите на медиите трябваше да избират между 47 модела, предлагани на пазара у нас.

Най-новият модел на румънската марка спечели първото място в категорията „Леки автомобили“ и така стигна до финалното гласуване.

 

Последните 10 победители
2023 - Dacia Jogger 2022 - Skoda Fabia 2021 - Skoda Octavia 2020 - Volkswagen T-Cross 2019 - Peugeot 508 2018 - Ford Fiesta 2017 - Renault Megane 2016 - Skoda Superb 2015 - Skoda Fabia 2014 - Skoda Octavia

В него участваха и победителите в останалите 4 класа – Renault Austral (кросоувъри), Renault Megane E-TECH (електрически автомобили), BMW 7-Series/i7 (премиум автомобили) и Range Rover Sport (високопроходими автомобили).

В крайна сметка победата отиде при Jogger, който е първият представител на Dacia, спечелил това отличие. Моделът беше предпочетен заради многообразието от задвижващи агрегати – бензин, хибрид и пропан-бутан, както и заради факта, че се предлага както с 5, така и със 7 места.

Партньори на конкурса тази година бяха ОМВ-България, „Уникредит Лизинг“ и "Лазурит".

Победителите и финалистите за Кола на годината (ГАЛЕРИЯ):

    

fallback
  • #28
    JOGGER ( преди 1 година )
    За немските коли важи правилото за бърза обезценка и дебела подръжка. За високи плътни данаци и такси няма да говорим. Само от разликата между разхода за гориво и по-бързото обезценяване може да загубиш пари за половин JOGGER всяка година даже и повече.....нали?
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    Супер си е Jogger-a, и да не е за хора от горната средна класа нагоре (около 15-20 % от населението на държавата ни), но за останалите хора които нямат време и пари да висят по сервизите, и имат нужда от просторен автомобил на прилична цена, си е ОК. В развитите държави хората си карат каквото могат да си позволят, е са наясно че 10+ годишен премиум е белег на същият социален статус като нова Дачия (ако не и по-нисък).
  • #26
    Еми ... ( преди 1 година )
    територия на неуДачниците! Кво друго ...
  • #25
    хе хе хе ( преди 1 година )
    Дачия колата на народа
  • #24
    Фильо ( преди 1 година )
    Стара баба едно си знае,едно си бае:дачия та дачия!
  • #23
    До 19 ( преди 1 година )
    Много добре знам , че Нано не се произвежда вече , а дори да е на платформата на някое Клио може ли да се сравни Клиото с другите от челната 5тица . Дачия съм имал и никога повече .
  • #22
    Гринго ( преди 1 година )
    Трябваше от София до Пловдив да пътувам и ми дадоха служебна НеУдачия.Повече от 100км/час не можах да я укротя. Шумът силен,че музика не се слуша.Супер е колата,по трудно и от ТИР се кара.
  • #21
    Факт! ( преди 1 година )
    Ми немските коли просто не стават скъпи надценени а баклюци.А Дачията конглокент няма хем хибрид има хем газово.
  • #20
    до 11 и 12 ( преди 1 година )
    Печалната истина е, че BMW-то и Audi-то, дето ще ги продавате, са за по три иляди лева коли, и ще трябва да продадете 10-12, за да можете да си позволите дачия. Но можете да си позволите коментари колкото искате
  • #19
    до 17 ( преди 1 година )
    Тата Нано не се прави от десет години сигурно. Dacia Jogger е на практика Рено Клио с удължена база. Седем места за половината от цената на следващата най-евтина седемместна кола. На дъното са само твоите познания за автомобилите :)
fallback
Последни