fallback

10-те най-ефективни хибрида на пазара

Посочените резултати са постигнати при реални тестове на пътя

Цените на горивата си остават доста високи, затова изборът на кола, която да харчи малко е много важен. Хибридните модели са точно такива, защото техните двигатели с вътрешно горене получават електрическа помощ, благодарение на което са не само по-мощни, но и по-ефективни.

Британското издание WhatCar? посочи 10-те хибридни модела с най-нисък разход гориво. В случая данните не са на производителя, а на реални тестове, проведени от екипа на изданието. И така може да се добие истинска представа за това колко харчат автомобилите със смесено задвижване.

10-те най-ефективни хибрида на пазара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #36
    Краси ( преди 1 година )
    Моята Камри съм я свалял лятото вечер на 3,2/100 имам снимки в телефона.Но съм я качвал максимум на 7,2 зиматаМагистрала 140км 5,5-5-8л,но силата при хибрида е най-вече градско.Тези които карат хибрид ме разбират,но фантазьорите и глупаците повече няма да отрзавам.Както има разлика и тънкости на каране м/у автомат и ръчни скорости,то има тънкости на шофиране м/у хибрид и НЕхибрид.Написано е за шофьори,а не за карачи. Кой може да си позволи Кемри да купува без да се замисля и ще ме благос ...
  • #35
    Краси ( преди 1 година )
    И при мен свършиха буквите.Та сега имам други приоритети и ценностна система. Разбрах,че удоволствието да шофираш е нормално каране. Та Камри 218кс не е тромава. Относно където са писали,че на жените разхода е бил 8л са хора с голвчета и шкодички,но пишат за да избиват комплекси и не само тук.Този тип човеченца са "писатели" на всякъде. Познават доста такива болни мозъци на живо. И в нета се правят на велики. В Дортмунд жена му карала,че той не е виждал светофар на живо,но вече са в Дортмунд.
  • #34
    Краси ( преди 1 година )
    Прочетох коментарите и реших и аз да пиша. Бай пич,така е не са резачки,но здрави и икономични.Камрито не е слаба,все пак е 218кс и бензин все пак при Камри 178кс не са толкова пъргави.До #32 аз съм на 28г,до преди година и аз се състезавах,но поради тази причина се обърнах по гръб с колата.В пирогов 1 месец.в къщи още 3 месеца и сега карам леко. Разбрах,че тези които се състезават и гонят имат много комплекси и его,което и аз съм имал и сега преосмислих живота си. Преди карах БМВ 530 с чип
  • #33
    бай пи4 ( преди 1 година )
    До "*** с джип" - Тойота не са резачки. Здрави, надежни и на добри цени за подръжка но не и резачки.
  • #32
    Селяндур с джип ( преди 1 година )
    Като имате толкова опит с хибридите на Тойота дайте съвет. Струва ли си да взема Аурис комби или Рав4-ка 2018-та година? Имат 10 г. гаранция, но за нещастие доста поскъпнаха последно време. Карам около 30% градско, обаче във Виена си трябва яко резачка, за да не ти правят мръсно кел*шите с Ауди-та и БМВ-нца.
  • #31
    бай пи4 ( преди 1 година )
    А ако някой си е купил хибрид и си мисли че ще го кара на газ/спирачка и той ще му харчи малко....яко се е объркал. Той пак ще харчи малко по-малко от нехибриден аналог но реалната икономия в горивото идва от каранесо с повече мисъл - собствениците на такива знаят за какво говоря
  • #30
    бай пи4 ( преди 1 година )
    За остналите Тойоти не мога да кажа но от малко над половин година карам GS450h който е 3-та генерация, т.е леко стар, хибрид на 130к км. и NiMh батерияЗа кола 1960кг. по книжка на магистрала ми дава:90-100 - 5.3л-5.8л/100км130-140 - 6.5л-7л/100км.180-190 - ~8л/100км.За кола с тези размери, килограми, години и задно където регенерацията е по-малка от на тези с предно мисля че е доста добре.За сравнение с тези скорости по-старият ми и по-малък лексус е с 1.5л отгоре
  • #29
    младен ( преди 1 година )
    Абе добри са кибритите на тойота, аз карам лекс хибрид, ама RAV4 да харчи 3л/100.....ай са стига измислици.
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    Скоро ще се изравнят с електричките, не ви трябва такава кола не се занимавайте.
  • #27
    До Цецо ( преди 1 година )
    Това че са им малки батериите на Яриса и Королата не е проблем голям при кадърно каране. Плюса на малката батерия е, че бързо се зарежда, колата е по-лека и при правилно каране пущане на газта, плавна спирачка и другите чалъми при каране на хибрид се получават фантастични разходи на гориво. На Приуса съм правил 2,7/100, а на РАВ-ката 3,4. Имам снимки и видеа. На Яриса 2,4/100 е напълно постижимо при умно и кадърно каране. Като гледам попътищата малко го могат и не се и учат, а после колите криви
fallback
Последни