fallback

Първа виртуална битка между новите Peugeot 208 и Renault Clio

Обновените версии и на двата автомобила ще се появят през тази година

Тази статия бе провокирана от появата на два доста реалистични рендъра на обновените модели, които ни дават по-прецизна визия за лицето на обновените Renault Clio и Peugeot 208. И двата обновени модела, които са преки съперници на европейския пазар ще се появят през тази година, но ние вече имаме доста  информация за фейслифта на тези заклети врагове.

В продължение на десетилетия малките Renault и техните еквиваленти от Peugeot се борят да заемат върха на класациите по продажби във Европа. В "Режията" тази роля е възложена на Clio повече от тридесет години и пет поколения. При "Лъвчетата", от друга страна, едва от 2012 година се налага моделния индекс 208. Така настоящият модел е вторият, който носи това име, но този автомобил вече почувства, че му растат крила, до степен да заеме първо място по продажби в Европа през 2022 година.

Това е позиция, която контрастира с трудностите, които среща съперникът му. Миналата година в родната си страна Франция Clio дори беше изпреварен от един от братовчедите си - Dacia Sandero, слизайки до третото стъпало на подиума. Именно това обаче насърчи Renault да запретнат ръкави, за да предложат на падналата си звезда мащабен рестайлинг, който ще бъде представен през пролетта на 2023 година.

Peugeot 208 обаче няма да се впечатли от този опит за ревюлоция. Следващия ноември 208 също ще претърпи много видим фейслифт. Следователно това е нов истински двубой, който се подготвя зад кулисите, а ние ви даваме малко информация в аванс.

Renault Clio

След успешното четвърто поколение, Clio запази доста подобен стил за петата си версия. Но това не е Volkswagen Golf! Този много консервативен избор не се харесва на всички клиенти, които явно предпочитаха по-забележим ефект. Сега ръководен от Жил Видал, бивш стилистичен шеф на Peugeot, дизайнерският екип на Renault се зае да коригира ситуацията с този рестайлинг. И всичко това, докато се модифицират възможно най-малко части, за да се избегнат прекомерни разходи.

Според нашата информация една от основните промени ще дойде от премахването на С-образните светлинни "куки" под фаровете, които също ще бъдат преработени. Решетката и предната броня ще са нови, като целта е тези промени да енергизират външния вид на Clio, както и да му придадат повече индивидуалност. Що се отнася до кърмата, тя ще се възползва от по-дискретни промени - разработки на нивото на бронята и вътрешността на светлините. 

Peugeot 208

Със статута си на лидер, 208 можеше да се задоволи с лек фейслифт. Ще бъде обаче точно обратното. Малката "лъвица" ще има още по-"котешко" и агресивно лице благодарение на пристигането на чисто нов светещ троен нокът. Този трик носи белега на Матиас Хосан, заместникът на Жил Видал начело на дизайна. Вече успяхме да го открием в прототипа Endurance 9X8, а след това и в концепцията Inception, която се появи в началото на годината. Следователно от Peugeot няма да се поколебаят да разстроят лицето на своя бестселър, стратегия, която успя при 3008.

Но отзад също са планирани по-фини промени, подобно на Clio. Ако бъдещият 208 трябва да премине на 100% електричество през 2027 один., то не е изключено сегашният модел да бъде разширен, за да предложи и по-достъпен модел с ДВГ. От своя страна, Clio 6 (проект B1318) е на път за 2026 г. и обещава да бъде грандиозно по отношение на стила. Но пък от Peugeot едва ли ще гледат отстрани безучастно. Така, че двубоите на тема Clio срещу 208 тепърва предстоят, а кой ще излезе победител - предстои да разберем.

fallback
  • #9
    Пежо прекаляват ( преди 1 година )
    Тези дълги нокти,предназначени за дневни светлини не изглеждат естетични. Още малко и ще ги направят от покрива до колелата.
  • #8
    Пежо прекаляват ( преди 1 година )
    Тези дълги нокти,предназначени за дневни светлини не изглеждат естетични. Още малко и ще ги направят от покрива до колелата.
  • #7
    Льольо,ти забравяш! ( преди 1 година )
    След като твърдиш че Пежо е същото дърво като Рено,защо не си купиш Ситроен? За да изглеждаш като джентълмен.
  • #6
    Да ви осветля: ( преди 1 година )
    Пежо са по-добри от Рено.
  • #5
    Бай Х ( преди 1 година )
    Еко-G на Рено го предпочитам пред хибриди и електрически чайници !!!Не знам друга марка да има фабрична газова уредба от завода!!!
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Рено-то има фабрична газ и е по- евтино от Пежо.
  • #3
    До долния ( преди 1 година )
    Бе важното е че Реното имат незареждаем хибрид и на газ
  • #2
    Льольо ( преди 1 година )
    Рено прави фейслифт за повече пари,нищо ново,като изпълнение !!!Пежото е скъпо за поддръжка,части и консумативи,иначе е същото дърво !
  • #1
    Смех ( преди 1 година )
    А бе фолсвагина нямаха ли и те модел в същият клас ко стана с негу
fallback
Последни