fallback

Най-продаваната кола в Европа влиза в сервизите

При над 20 000 бройки от Peugeot 208 е открит проблем с кормилната щанга

Чува се шум от кормилната щанга на вашето Peugeot 208? Това е може би един от 20 396 екземпляра на тази градска кола, засегнати от кампания за изтегляне, стартирана от френската марка, съобщи Largus.

 

 

Peugeot 208 е най-продаваният автомобил в Европа за 2022 г., като изпревари Volkswagen Golf, който държеше тази титла в продължение на 14 години. Данните са от концерна Stellantis, в които се посочва, че през миналата година в страните от ЕС плюс Великобритания са продадени близо 220 000 бройки. Само във Франция са пласирани 88 220 коли и процентът на засегнатите автомобили от предстоящите ремонти сега не е никак малък на фона на общите продажби.

Акцията е заради евентуално несъответствие на затягането на кормилната щанга. Според производителя този дефект може преди всичко да причини шум при шофиране.

 

 

Според сайта Rapex (Европейската система за бързо предупреждение за опасни нехранителни продукти) обаче проблемът не е толкова успокояващ, защото може да предизвика „възможна загуба на контрол“ на автомобила.

Потенциално засегнатият производствен диапазон е доста широк, като е между 19 март 2020 г. и 24 октомври 2022 г. Но не всички от произведените в периода автомобили могат да имат този дефект.

 

 

fallback
  • #8
    ЧОПЪРА ( преди 1 година )
    Кола и жена на късмет!!!
  • #7
    Кок ( преди 1 година )
    Казано е Колата трябва да е Германска любовницата може да бъде французойка??? Е има марки като < VW Merzedes BMW ,Audi Ford kокто са по добри за нашите пътища от Другите.Карал л съм много различни и май Форд е най удачен за България.нямам вяра на Японски Френски.Не искам да чуя за Москвичи Жигули.Та колата да е Немска......
  • #6
    Помак ( преди 1 година )
    Френска кола на български път не е добра идея. Казвам го от опит.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    пежо технологично е посредствен производител единствената причина да се купува е дизайна а с тези цени как ги купуват не ми е ясно
  • #4
    Вин ( преди 1 година )
    "Акцията е заради евентуално несъответствие на затягането на кормилната щанга." Нютон метрите на натяга! Ега ти, "дефекта"!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    На чисто ново 308 SW му заминаха дисковете на 14к км и отказаха да ги сменят по гаранация. Няма как да ме убедят, че това са качествени коли.Дизайна доста го промениха, факт, но до там.Да не говорим как волана скрива дисплея на арматурното табло, какъв е бил този дизайнер/архитект не знам...
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Това не е новина. Пежо ги имат тези проблеми още от 207/307 времената. На фирмени коли им сменяха щанги на по 20К км. което не е нормално както и да е карана колата (и най-забавното беше че не се покриваха от гаранцията). Та Пежо продължават да си правят същите посредствени коли като едно време, само пооправиха дизайна и материалите в салона и надуха цените до небето (преди поне бяха на прилични цени тези каруци).
  • #1
    Смех ( преди 1 година )
    Спомням си навремето из пежо ситроен и тн форуми как хора се оплакваха как нещо дрънчало я по окачване я по кормилна уредба и в официалният сервиз на марката за нови коли говорим им казвали а бе то тва е нормално.А рука за същото сервизна акция *** и миханицити гении нормално било.
fallback
Последни