Журналистите от изданието km77 тестваха хибридната версия на Suzuki Vitara по традиционния за тях начин. Като част от изпитанието колата трябва внезапно да смени лентите - сякаш на пътя излиза истинско животно, като премине в съседната лента, без да удря нито един конус и след това да се върне обратно.
На европейския пазар няма много модели със задвижване на всички колела, оборудвани с хибридна задвижваща система, но новото Suzuki Vitara е един от представителите на този рядък сегмент. Кросоувърът със 130 конски сили е „мек“ хибрид, тоест използва стартер-генератор.
В случая автомобилът не успя да преодолее изпитанието с референтната скорост за от 77 км/ч, но се справи със 75 км/ч. Този показател определено впечатли експертите, които отбелязаха, че с увеличаване на скоростта презавиването стана по-голямо, но не чак толкова, че да предизвика сериозен проблем.
В същото време обаче системата за стабилизиране работи плавно и правилно, осигурявайки предвидимо управление, а настройките на кормилното управление позволяват на водача да поддържа контрол над автомобила.