fallback

Volkswagen обнови най-големия си кросоувър

Atlas получава по-луксозен интериор, но загуби двигателите V6

Германският концерн Volkswagen представи актуализирания Atlas на изложението в Чикаго, като това е втори фейслифт за най-големия кросоувър на немската марка, който ще бъде пуснат в продажба през лятото.

 

 

Седемместният кросоувър Volkswagen Atlas навлезе на американския пазар през 2017 г., а през 2020-а преживя първия си рестайлинг. През същата година линията беше попълнена с петместен Atlas Cross Sport. Сега и двата кросоувъра претърпяха фейслифт.

Може безпогрешно да се разпознае обновената версия по по-голямата решетка и LED лентата, свързваща актуализираните фарове. Задните светлини вече са свързани помежду си с хромирана лента. Колата има нови брони и уголемен спойлер на покрива.

 

 

Страните на каросерията остават със същия дизайн като предшественика, с изключение на нов дизайн на джантите с размери от 18 до 21 инча в зависимост от варианта. При Cross Sport задният дифузьор изглежда по-забележим, за да го разграничи от по-големия брат.

Двигателите V6 изчезнаха от гамата на марката и сега всички кросоувъри се предлагат изключително с модернизирани 2.0-литрови TSI турбо 4-цилиндрови агрегати с мощност 273 к.с. и 370 Нм въртящ момент. Увеличението в сравнение с предишната версия е с 34 к.с. От друга страна новият 2.0 TSI е само със 7 к.с. по-слаб от „пенсионирания“ 3,6-литров атмосферен VR6. Двигателят е съчетан с 8-степенна автоматична трансмисия, като задвижването може да бъде предно или на четирите колела чрез опционалната система 4Motion AWD

 

 

Интериорът е напълно преработен, кросоувърът е с нов преден панел, част от бутоните са подменени, а вместо скоростния лост е монтиран миниатюрен джойстик. Също така колата получи подобрено виртуално арматурно табло и разширен 12-инчов сензорен екран, както и подобрени премиум материали за интериора.

Всички модификации на Atlas и Atlas Cross Sport се предлагат стандартно с тризонов климатроник, вентилирани предни седалки, отопляем волан, безжично зареждане, 6 USB-C порта и гласово управление.

 

 

Най-високите нива на оборудване имат набор от системи за активна безопасност IQ.Drive с адаптивен круиз контрол и хед-ъп дисплей. Версиите от по-висок клас са тапицирани с първокласна ватирана кожа с диамантени мотиви.

Глобалният модел Atlas вече е различен от китайската версия, продавана под името Terramont, която беше актуализирана по-рано. Кросоувърът може да тегли 2,2-тонно ремарке. Цените на автомобилите все още не са обявени.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    2.0 TSI е доказан маслоят, а този с повишена мощност на този голям и тежък шлеп ще го гори, като за световно. По отношение визията, тази кола е пълен потрес и трагедия. Много зле!
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Много са зле с тези 2 литрови двигатели, които ги слават на всичко. Скоро и влак може да произведат с този двигател. 7 коня разлика с предишния не показва нищо. Вероятно е тоя двигател да работи само 5000-6000 оборота за да движи това купе, а в ниските обороти да не може ад мръдне.
  • #3
    Popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Отпред е заприличал на Ford Ranger. Нали е братовчед на Амаrok...
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Още ли завиждате на хАмериканците за гоУемите мАторЕ :)
  • #1
    Смех ( преди 1 година )
    Малее на 6 цилиндър аминаха гориките да не са взели двигателя на Ситрошен ХМ.Ахаха немската мощ скоро на двуцилиндров двутактов от трабант
fallback
Последни