fallback

Hyundai напълно разкри най-луксозния си седан

Grandeur Calligraphy вече се продава на вътрешния пазар

Корейският производител Hyundai разкри топ-версията на новото поколение на луксозния си седан Grandeur. Тя се казва Calligraphy, като вече е достъпна за поръчки на вътрешния пазар.

Компанията публикува първи снимки на интериора на петметровия седан в най-луксозното му изпълнение, което ще е и най-скъпото. Автомобилът получава 20-цолови джанти, отопляеми и вентилирани задни седалки, прожекционен екран, електрически завеси, адаптивно окачване и задвижване на всички колела, което е опция за модела.

Цените на вътрешния пазар на Grandeur Calligraphy стартират от 46,9 милона корейски вона (34 850 евро) и достигат до 60 милиона при добавянето на всички (44 600 евро).

Представянето на седмото поколение Hyundai Grandeur се състоя още през миналата година, като засега моделът е достъпен единствено на пазара в Южна Корея. Седанът получи врати без рамки с двуслойно стъкло, кокпит с три екрана и система за удостоверяване на водача с пръстов отпечатък.

Луксозният модел има интериор, тапициран с естествен фурнир, кожа и алуминий. За аудио-система Bose с 14 високоговорителя, панорамен покрив, фабричен антихром, заден подлакътник с разширена функционалност, адаптивно окачване с предна камера и задвижване на всички колела HTRAC се доплаща.

Снимки на интериора на топ-версията на седана - вижте в галерията:

Седаните със задвижване на всички колела идват само с атмосферен 3,5-литров V6 (300 к.с. и 359 Нм), но хибридите с 230 к.с с 1,6-литров турбомотор и основните версии с 2,5-литров атмосферен двигател (198 к.с и 248 Нм ) се предлагат с предно предаване..

fallback
  • #11
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    М/у другото, тия дни забелязах, че най-консервативният ГЕРМАН.ежедневник - Билд, чиято централа е в столицата Бърлин, се изказва доста ласкаво и положително за един от най-големите con-kypeн-ти на ГЕРМАН.премиум-брандове - а именно: епи-kYpейският съвременен люкс-автопроизводител - GENESiS и в почти всичките им публикации отзивите са изключително позитивни, което е доста странно и изненадващо, ФАКт. Сюрпризиращо е, че в 1 сравнителен тест те отдават предпочитание на GENESiS-а пред ТЕСЛА модел Y.
  • #10
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    До 7-та: Те - върховите модели на ГЕРМАН.премиум-марки започват от 350 хилки нагоре което преведено на нормален език означава - 4хх по-скъпарска машина от това БИЖУ! Сиреч, за същите пари може да си осигуриш 4 бройки от най-луксозното изпълнение на корейския ХюнДАЙ! Факт
  • #9
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Даваш 87,9 хил.лв и получаваш супер-лЮксозна машинах висш клас с всички възможни екстри ...Та нали 1 Фау-Ве Пассат или некаква напомпана Шкодичка са по-скъпи от това корейско БИЖУ - флагмана на ХюнДАЯ! Тук все пак е важен разходът и поддръжката МУ
  • #8
    Striker ( преди 1 година )
    Егаси грозотата!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Мерцедес, Ауди и БВМ не са лоши коли, но трябва да се взимат върховите модели с почти всички екстри, останалото е меко казано обир за неразбирачи и определено по-лошо от доста други непремиум марки.
  • #6
    Ха ха ха! ( преди 1 година )
    За увредените от системно ползване на рено/неудачия и 300к.с. са WOW! Т.е. мааалко по-малко от Голф Р да кажем! Но пък #2 кърти мивки - дайте ми уйдай не Мерцедес! )))))))))))
  • #5
    Ужас ( преди 1 година )
    Много е грозно и отвън и отвътре
  • #4
    Само ( преди 1 година )
    Не разбрахме ще има ли супер екстрата имобилайзер, и разхода на масло колко е. Другого е ок
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако я продаваха в Европа щеше да е поне с 50% от горе, ако не и 100%
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    От пред не е много красив, но отпада и отстрани е тотално уау. Мерцедес и другите чупка, пасти да ядат. А за вътре да не говорим.
fallback
Последни