fallback

Dacia пусна първия си хибрид и обяви цената му за България

Най-мощният Jogger идва със 140 коня, 7 места и пробег от 900 км с едно зареждане

Най-достъпната марка на европейския пазар вече има и първия си хибриден модел. Dacia Jogger HYBRID 140 e и най-скъпият модел в гамата на румънците, със стартова цена 50 490 лева за България.                            Хибридната система в Jogger e на практика много близка до тази в Renault Captur E-Tech Full Hybrid: 1.6-литров бензинов двигател с 90 конски сили мощност, електрически стартер-генератор и електомотор с 50 к. с. Те са свързани с т. нар. "многорежимна" скоростна кутия, разработена първоначално за тима на Renault във Formula 1. Батерията е с капацитет 1.2 кВтч, монтирана е на мястото на резервното колело и има 8-годишна гаранция. Тя се зарежда само от двигателя и от спирачките в режим на рекуперация - не може да се включва към електрическата мрежа.

От Dacia уверяват, че в градски условия тази система е с до 40% по-икономична от обикновен бензинов автомобил. Eдно зареждане на резервоара е достатъчно за пробег от 900 километра. В интериора няма особени разлики със стандартния модел, ако не броим 7-инчовия дигитален панел на приборите и скоростния лост.                                Поръчките са вече отворени, а доставките за България се очаква да започнат през март. Цената на хибрида изглежда висока на фона на стандартния Jogger със 7 места, фабрична газова уредба и 100 коня мощност, който в момента започва от 34 090 лева. От Dacia обаче подчертават, че над две трети от досегашните 83,000 поръчки за Jogger в Европа са за най-високото ниво на оборудване, така че очевидно има потенциал към развитие към по-висок ценови сегмент. Дори и със стартова цена 50 490 лева, хибридният Jogger си остава с петцифрена сума по-евтин от следващия най-достъпен 7-местен модел на пазара у нас.             Още снимки на Dacia Jogger HYBRID вижте в ГАЛЕРИЯТА:

            

 

fallback
  • #24
    до 20 ( преди 1 година )
    Абе човека ти говори за Европа, ти си повтаряш Германия, та Германия
  • #23
    Nikolov ( преди 1 година )
    Моя пасат със едно зареждане минава 1200км сигурно имам някъде скрити батерий
  • #22
    Гост ( преди 1 година )
    Е какво ще зареждаш на 1.2 kw батерия. Освен това ти трябва токоизправител най-малкото, трябва ти и електроника която да управлява зареждането.
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Какъв е проблема да му изкубеш кабелите и да си го зареждаш с крокодилите.
  • #20
    До 15 ( преди 1 година )
    Нали за това пиша че и общия пазар за годината расте макар и само с 1% главно точно защото всички си изсипаха зареждаемите хибриди там преди да свърши субсидията
  • #19
    До 17 ( преди 1 година )
    Няма място за сравнение шкодата 5 места джогера 7 едното седан другото минава за нрщо между миниван и кросоувър.Все едно кросов мотор срещу чопър или пистак
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Браво на румънците развиват се хората минималната в Румъния мисля че беше 1200
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Айде провери пак, също с 3 цилиндров двигател и малка батерия. Качаш съм се в двете коли и колкото да ми харесва джогър, бих предпочел Шкодата. Просто за 50к базов модел се доближаваш доста до друг клас автомобил. Говоря за 5 места, 7 ми трябват. Разликата между двете коли откъм багажник е доста малка. И двете са основно платмаса, но в Шкодата усещането е доста различно. До 40к на газ с всички е сравнително, поносимо. Ама при среден разход от 5/100 и над 10к идват в повечко.
  • #16
    Смех ( преди 1 година )
    И кое и е повечето на октавия в сравнение с Хибрид те октавия даже хибрид няма
  • #15
    до 10 ( преди 1 година )
    Колега, делът расте, защото общият пазар се свива. Но като нетни продажби плъг.ин хибридите изостават. От догодина доста от сегашните модели вече няма да се предлагат с такова задвижване
fallback
Последни