fallback

Това ще е най-скъпата и най-луксозна Toyota

Новият модел е сочен за конкурент на Bentley Bentayga и Mercedes-Maybach GLS

Toyota вече е в напреднал стадий по разработката на нов флагман в своята SUV гама, който по всяка вероятност ще се нарича Century. Новият луксозен всъдеход ще се появи на бял свят през 2023 година и ще се превърне в най-скъпия и най-луксозния модел на марката. Това става известно от сайта BestCarWeb.

Плановете на японския автомобилен гигант са наполеоновски: новият модел трябва да стане по-достъпен конкурент на Bentley Bentayga и Mercedes-Maybach GLS. Приблизителната цена на автомобила на японския пазар ще бъде 10-15 милиона йени (75 000-112 000 долара), а в останалите страни моделът ще бъде значително по-скъп.

Toyota Century 2023 SUV ще заеме ниша между Toyota Land Cruiser 300 и Sequoia по отношение на размерите. Той ще бъде с размери 5 200 мм дължина, 1950 мм широчина и 1750 мм височина. Междуосието на луксозното возило ще е  3000 мм.

Строгият външен вид ще бъде направен в духа на седана Toyota Century. На изображенията колата има подобни квадратни фарове и хромирана радиаторна решетка. Въпреки значителните си размери, в салона на колата ще има само два реда седалки. Очаква се да се предлагат 4- и 5-местни версии.

Новата всъдеходна разработка Toyota Century ще бъде хибридна, също като леката кола. Той трябва да бъде оборудван с хибриден силов тракт, заимстван от седана Lexus LS. Става дума за 3.5-литров битурбо бензинов V6 двигател, работещ в комбинация с електрически мотор. Системната мощност на двата агрегата е 360 к.с.

fallback
  • #8
    До 8 ( преди 1 година )
    Айде да сравним Hilux от 1997г. със сегашния Hilux от 2022г. Ами то няма нищо общо освен името! Старото си е яка машина. Виж и рамата, виж и мостовете, виж всичко колко здраво и просто е направено. Стомана навсякъде. Истински работен автомобил. Дори и малкото пластмаса в купето където са сложили е по качествена от тази на на съвременния модел.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойота спря да прави качествени автомобили някъде около 1999г. Малко преди това беше върха на производството със моделите LC70 и LC70. и тогавашния Hilux. Говорим само за машини със цели мостове, солидни рами. Направено здраво и максимално опростено да е пригодно за каране по пресечен терен и лесно за поддръжка. След 2000 година вече почнаха да правят глупости и да залитат по лукса. Съответно автомобилите си загубиха качествата. Станаха сложни, скъпи и много по чупливи.
  • #6
    До 1 ( преди 1 година )
    То и макъ ти е застаряваща но още е търсена на магистралъта
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    не знам за най-луксозната, но е определено най- грозната...
  • #4
    q ( преди 1 година )
    Много мъка има то тоя свят. Тойота на цената на BMW iХ и Мерцедес EQS. Колко хитро.
  • #3
    До 2 ( преди 1 година )
    И това го казва го скръндзава мишка, която е готова да жертва всякаква мощност и безопасно изпреварване за малко по-добър разход с хибридите на Тойотка. Така се прави!
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Не, скъсотляците искат евтин пасатор, та ако може да зареждат шано и да се возят без пари.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Клиентите искат достъпен електромобил, те правят скъп фалшификат на Ролс-Ройс. Типично поведение на западаща, изостанала компания, която се опитва да изстиска последни печалби от загиващи платформи.
fallback
Последни