fallback

Кои производители имат най-много сервизни акции през 2022?

Данните са за американския пазар, а сред отличниците са бутикови марки

Сервизните акции за отстраняване на проблеми в автомобилите са нещо обичайно в индустрията, а кои производители са „шампиони“ на американския пазар, информира Аutoblog. Използвани са данни на Министерството на транспорта на САЩ.

 

 

На първо място в списъка както по брой сервизни акции, така и по потенциално засегнати коли, е Ford. През 2022 г. компанията направи 67 изтегляния, което прави по едно на всеки 5,4 дни. Общо при Ford потенциално засегнатите машини са 8,63 милиона, което е над два пъти повече от всеки друг производител.

Изданието допълва обаче, че не всяка акция е нещо ужасно и не всички проблеми са на едно и също ниво „паника“. Когато става въпрос, например за опасната въздушна възглавница Takata, акциите заслужават цялото сериозни внимание на хората. Има обаче и такива, които са далеч от нивото „паника“. Например коригиране на дребни неща като камери за обратно виждане, които остават включени твърде дълго време и подобни.

 

 

Но също така не трябва да се подминава изгубеното време при физическото изтегляне на автомобили в сервизите, което лишава шофьорите от колите им за определен период. В това отношение класираният на второ място по брой автомобили производител – Tesla, има предимство, защото повечето проблеми се решават „по въздуха“ с онлайн корекция на софтуера, а не физически в сервиз.

Вижте в таблицата десетката на производителите с най-много изтегляния през 2022 г.

Ford: 67 изтегляния (8 636 265 автомобила)

Volkswagen Group: 45 изтегляния (1 040 885 автомобила)

Stellantis: 38 изтегляния (3 041 431 автомобила)

Mercedes-Benz: 33 изтегляния (969 993 автомобила)

General Motors: 32 изтегляния (3 371 302 автомобила)

Kia: 24 изтегляния (1 458 962 автомобила)

Hyundai: 22 изтегляния (1 452 101 автомобила)

Tesla: 20 изтегляния (3 769 581 автомобила)

BMW: 19 изтегляния (1 000 455 автомобила)

Nissan: 15 изтегляния (1 568 385 автомобила)

 

 

А производителите с най-малко изтегляния? Очаквано, това са по-бутикови марки като Bugatti – само една изтеглена кола, Maserati (една акция с 56 коли), Ferrari (една акция, но засегнала 23 555 автомобила), Polestar (една акция с 66 автомобила), но и Mazda (една акция с 226 коли).

 

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    В щатите където правосъдие има може да има такива неща, тук нивото е много ниско, прието е за нормално нова кола да се разваля и да се плащат базнословни суми за ремонт особено за някои премиум марки, нормално е също да ни набутват с аналогичен модел но с по-къса база, повече пластмаса вътре и тотално скопени двигатели тип миксер но Грета е хепи.
  • #9
    Leberknoedl ( преди 1 година )
    В България, знаем, най-популярни са чалгата и немските коли втора ръка, без сервизни акции.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Как да има обяви на старо, като никой не купува нови Тойотки в Европа?
  • #7
    WV морга ( преди 1 година )
    Чудно ми е защо голфаджийте толкова се напрягат като чуят за Тойота. Това че карат една от най-боклучивите марки на пазара дали има значение? Пълно е с обяви за немски трошляци, а за Тойота няма. Случайност?
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    За Европа има един сайт car-recalls.eu, където пускат всички сервизни акции и може да се търси по VIN.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Поглеждаме списъците с дефектите. VW: липсващ надпис, неправилна информация за налягането на гумите в ръководството и тям подобни. Тойотка: полуоската може да се откачи, липсващи заварки на амортисьора, недобро закрепване на детски седалки, коланите не работят, мигачите могат да паднат, колелата могат да паднат. Това са реални акции на двете фирми от тази година. Всеки сам да си преценява.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    А къде е шампионът по крайно опасни и откровено престъпни акции - Тойотка - при който почти всички изтегляния са за смъртоносни инженерни пропуски?
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    прочети малко преди да пишеш за волво Volvo is recalling 460,769 older model cars worldwide due to faulty air bags that could be deadly in the event of a crash.
  • #2
    форд ( преди 1 година )
    Нас би трябвало да ни интересува повече европейския пазар, е не американския.
  • #1
    На каруцата 5-то кол ( преди 1 година )
    ...Волво фор лайф!
fallback
Последни