IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-здравите представителни автомобили

Тези 10 модела получават най-малко повреди

Шофьорите на служебни автомобили разчитат те да им вършат работа както за пътувания до работа през седмицата, така и като семейни коли през уикенда. Тези превозни средства предлагат изискан и практичен интериор, както и най-новите автомобилна технология. В същото време те трябва да бъдат здрави и да не съсипват деня на шофьора си със скъпи и отнемащи време повреди.

Затова и британското издание What Car? проведе проучване за надеждност заедно с компанията MotorEasy, като неговата цел е да помогне на потребителите. В изследването шофьорите на представителните автомобили (седани и комбита) е трябвало да съобщят за броя на повредите, времето за тяхното отстраняване и платената сума за ремонта. Изследвани само общо 248 модела от 32 марки.

Най-здравите представителни автомобили (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Шефа ( преди 1 година )
    Мерцедес и всички останали.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 1 година )
    А защо нищо не казвате за Авенсис Т25 -2016г. Да Вътре не е като Пасат, като Ауди, дървена е, но повярвайте само масло сменям.....Обезшумена, нищо не скърца вътре.....
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти като караш служебна Дачия, някой кара ли те на задната седалка? Думата кара може да я четеш в сръбския смисъл.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Ламарин Тенекеджиев ( преди 1 година )
    Като става въпрос за представителни автомобили, къде са руските "Аурус", ГАЗ "Чайка" и "ЗиЛ"?
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    БМВ серия 3 за служебен?!. Ауди А3?! Не са лоши коли но някак не върви да возиш шефчето на задната седалка.
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    V60 ( преди 1 година )
    Взех си 2 годишно Волво през 2016. Д2 сумум, с ръчни скорости. До днес единственият проблем беше някакво реле на купе вентилатора. Почна да духа на макс дори при изключен автомобил. Смяната беше за няколко часа.Имам колеги с Д5 автомат, 2 пъти сменя двигател, така и не откриха проблема и го продаде. Друг с дуал мотор и полстар ъпгейт, 2016 модел и него го остави на пътя . Моето е вече на 230000 км. следвало всички сервизи по книжка.
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За Шкодата не знам колко е вярно, ама знам два случая на основни ремонти по мотор на новозакупени след 20-30 хил ким.
  • #4
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    така е радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Volvo ( преди 1 година )
    Девизът на Волво:Волво за цял живот...Volvo for life!
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Излиза, че колите от 2012-2015 са най-надеждни.