fallback

Lancia разкри ново лого и бъдещата си страгетия

На всеки две години марката ще пуска по един нов модел (ВИДЕО)

Италианската компания Lancia показа ново лого - осмо в нейната 116-годишна история, и корпоративна идентичност, а също така разкри как ще изглеждат бъдещите модели в ерата на електромобилността. Емблемата до голяма степен се основава на логото от 1957 г., което представлява автентично бижу, и преосмисля седем предишни версии.

 

 

Марката от Торино описва новото си лого като Progressive Classic, тъй като идва с всички отличителни елементи на историческото лого, но интерпретирано в модерна форма. Както се вижда на снимката, всички отличителни елементи са запазени - от волана и знамето до характерния шрифт.

Автомобилният дизайн ще следва световните тенденции в архитектурата и модата с поглед към „вечните неща“. Така например видът на радиаторната решетка под формата на купа ще бъде запазен, но ще бъде модернизиран с помощта на светещи елементи.

Дизайнерският език на новата Lancia се нарича Pu + Ra (от Pure - чист и Radical - радикален). Накратко може да се опише по следния начин - меките и чувствени форми на моделите Aurelia и Flaminia, съчетани със стила на Stratos и Delta, както и последните тенденции в обзавеждането, архитектурата и модата.

Обемните части на автомобилите ще бъдат формирани чрез последователно напластяване, добавяне и пресичане на елементарни форми, като кръг, правоъгълник и триъгълник. Като цяло трябва да се получи нещо еклектично и напълно неавтомобилно.

 

 

В интериора Lancia обещава да използва същия принцип, черпейки вдъхновение от дизайна на италианските всекидневни. Тонът ще бъде зададен от контрастни цветни блокове и семпла архитектура с неочаквана перспектива.

По отношение на рециклирането Lancia планира да надмине всички марки от групата Stellantis. Около половината от повърхностите, които могат да бъдат докосвани, ще бъдат направени от рециклирани или екологично чисти материали. Cassina - компания, която създава дизайнерски мебели от 95 години, ще партнира на Lancia.

 

 

Сега Lancia има десетгодишен план, наречен Renaissance, който ще включва пускане на пазара на един модел на всеки две години, започвайки от 2024-а. Всичко е свързано с плана Dare Forward на Stellantis и марката ще продава само 100% електрически превозни средства от 2028 г. Започвайки през 2024 г., Lancia ще пусне новия Ypsilon, водещият модел, и ще възкреси емблематичната Delta.

 

 

fallback
  • #2
    До #1 ( преди 2 години )
    Същите тия дето купуват и другите италиански глокуби - Фиат.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Хаха, кой ще го купува
fallback
Последни