fallback

Honda представи новия Accord

Седанът получи нов дизайн и хибридна версия, която сменя мощния турбо-мотор

Японският производител Honda представи новия Accord. Единадесетото поколение на седана получи външен вид в стила на всъдехода Pilot, но и намалена гама от двигатели. 2,0-литровият четирицилиндров турбо-мотор, съчетан с десетстепенна автоматична скоростна кутия, вече няма да се предлага за модела.

Новата Honda Accord използва същия дизайнерски език като на новия Pilot. Радиаторната решетка вече е монтирана вертикално, а фаровете и светлините са с черна подложка. Покривът и страничните стени на каросерията са свързани чрез лазерно запояване, така че на тези места вече не са необходими корнизи, които „утежняват“ външния вид.

Като размери седанът е със 70 милиметра по-дълъг от своя предшественик, а задната следа е с 10 милиметра по-широка. При смяната на поколенията каросерията е станало по-твърда, направени са промени в окачването и кормилното управление.

В салона вече се залага на повече качествени материали. Отпред са се появили нови седалки с подобрена опора, а тънките А-колони оказват положителен ефект върху видимостта. Стандартно моделът разполага с 10,2-инчов цифров инструментален панел, 7-инчов мултимедиен дисплей, 10 въздушни възглавници и система Honda Sensing с нова широкоъгълна камера и радар. По-скъпите версии имат 15-ватово безжично зареждане, отопляеми задни седалки и аудио-система Bose.

Гамата от задвижващи агрегати на новия седан е същата като тази на кросоувъра CR-V. Първоначалните модификации LX и EX са оборудвани с 1,5-литров турбо-двигател с подсилен колянов вал и подобрено впръскване. Мощността му е 195 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е модернизиран вариатор, като при пълна газ симулира смяна на физическите предавки.

Вариантите Sport, EX-L, Sport-L и Touring ще получат хибридна система от четвърто поколение. При нея бензиновият двигател с 4 цилиндъра, работещ по цикъла на Аткинсън, се допълва от двойка електродвигатели, монтирани успоредно един на друг. Комбинираната мощност е 207 к.с. и 335 Нм въртящ момент, като така този агрегат изостава като показатели от 2,0-литровия турбо-мотор на предишното поколение, което развиваше 256 к.с. и 370 Нм.

Новта Honda Accord ще продължи да се произвежда в завода в Охайо. Той работи от 1982 г., като от конвейера са слезли 12,5 млн автомобила.

fallback
  • #12
    D ( преди 2 години )
    Интериорът е огледално копие на Мазда 6. Отвън са изкопирали от Пежо 508 каквото могат и се е получило това. Като цяло тотална липса на въображение от страна на Хонда. Не че като са имали такова преди се е получавало нещо.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Елегантен седан, но нещо му липсва, особено отпред. Може би останалите са много агресивни и затова, но някак няма чар.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    На Акорда и Сивика повече им отива тоз нов дизайнерски език на Хонда, от колкото на кросоувърите им
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    До 7: Нещо не разбра. Следата не е междуосовото разстояние, а разстоянието между средата на двете предни гуми (предна следа) или двете задни гуми (задна следа). От следите до голяма степен зависи стабилността на колата, но и радиустът на завоя и управляемостта. На повечето коли задната следа е по-тясна от предната с малко.
  • #8
    Enzo ( преди 2 години )
    Ужасна е колата! Пък си говорете каквото си искате. От където и да я погледнеш, едно по японски скучно МПС. Нищо повече от това нито може, нито си заслужава да се говори за тази кола. Точно, както и за всички останали, включително Лексъс, Акюра и Инфинити.
  • #7
    До # 5 ( преди 2 години )
    В света на сериозната техника се говори за разстояние между предна и задна ос или между предно и задно окачване.
  • #6
    Гош ( преди 2 години )
    От предното поколение версията с 2.0 мотор и 10-степенния автомат е страхотна машина! Жалко, че не го предлагат в Европа! Не знам защо, но не харесвам коли с вариаторни трансмисии... Съжалявам, че не са запазили това задвижване и за новото поколение...
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    До 3: Петърчо че е аматьор, това е ясно. Но предна/задна следа си е автомобилен термин, означаващ разстоянието между предните/задните гуми.
  • #4
    хе хе хе ( преди 2 години )
    Каква класа какъв изтънчен стил инкато туриш до него недорязумението Пассят и те напушва на смях
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Петърчо, не четеш ли какво пишеш? Каква е тази задна следа? Къде я видя тази вертикална решетка? Защо още те държат на работи и ти плащат заплата?
fallback
Последни