fallback

Топ 10 на автомобилите с най-голям пробег с един резервоар

В списъка са включени само модели, предлагани на пазара в Европа

При тези цени на горивата на бензиностанциите разходът на гориво на автомобила става все по-важен за неговия собственик. Има обаче още един показател, който също вълнува много от шофьори и това е пробегът с едно зареждане на резервоара. Факт е, че той зависи предимно от количеството гориво, което може да поеме една кола. Има обаче хора, които пътуват много и за тях е важно да стигнат по-бързо, без да губят време за зареждане.

Това накара е експертите от изданието Motori да направят списък с 10 модела, предлагани на пазара в Европа, които предлагат най-голям пробег след напълване на резервоара. При тях минимумът е над 1300 км, като интересното е, че цели 5 автомобила, поне по данните на производителя, имат един и същи показател. Напълно очаквано всички модели в списъка са с дизелови мотори.

Топ 10 на автомобилите с най-голям пробег с едни резервоар (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Пежо 308, 2012г. с 1.6 дизел и 109 коня минава 1650 км. с 57 литра резервоар!!! Лично изпробвано, сам с не много багаж и нормално каране без много зор. Да попитам, на Пасата, колко му е резервоара, че минава толкова километри? То и аз навремето имах Ауди В4 със 75 литра резервоар и 60 литра газово!!! Така ли ще го смятаме пробега???
  • #9
    112 ( преди 2 години )
    Мисля че Пасат можеше да се поръча с 90 литров резервоар срещу доплащане така че този пробег е напълно възможен.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз само да питам, всички ли са с еднакъв обем резервоари? Съмнявам се ;)
  • #7
    До 5 ( преди 2 години )
    Ти прочете ли статията? В прав текст са ти го заявили това за загубата на време за зареждане при 1500 километра маршрут, цитирам:"Има обаче още един показател, който също вълнува много от шофьори и това е пробегът с едно зареждане на резервоара. ... Има обаче хора, които пътуват много и за тях е важно да стигнат по-бързо, без да губят време за зареждане."Дали пък не ме убеждават че това е един от най-важните показатели при избора на автомобил?
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Само нафтови душегуби.Я им сметнете колко пари загуба имат за по-скъпо обслужване и колко пари за ремонти,които нямат свършване.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    1-ви, не те убеждават в нищо в случая. Аз не разбирам логиката ти - какво общо има че можеш да изминеш Хкм с едно зареждане и спиране за почивка? Спри си, просто не е речено да търсиш колонка. Иначе, това са на база заводски данни, а не тествано реално, защото много зависи от стила на каране. Ако я караш 90-100 е един разхода, 130-140 е друг, 150+ съвсем ралично, дали си градско (спри-тръгни).. ит.н
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    При ДВГ пробега с един резервоар е тотално безинтересна стойност. Всичко над 500-600 км е повече от достатъчно за дълъг път (на повечето места - както уточнява колегата долу в Африка и Австралия е различно) Такива стойности почти всеки бензинов автомобил без каквото и да било претенции за икономия може да постигне. Електричките особено зимата само ги сънуват (с малки изключения)
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    В Австралия и Африка джиповете на Toyota стандартно са с резервоари от 110 до 138 литра. Но повечето хора с слагат и втори резервоар за постигане на обща вместимост 260 литра.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Реално Пежото,Ситроена,Форда и Волвото са с един и същ двигател.Не че има някакво значение.
  • #1
    Браво ( преди 2 години )
    Поредната платена статия, която иска да ни убеди че пробегът с едно зареждане е най-важния параметър при избор на автомобил, за да не би да погледнете към някоя друга опция, защото дизеловите автомобили нещо започнаха да се залежават по паркингите на представителствата. А пък опорната точка че ще тръгнеш на 1500 км маршрут и няма да имаш време за пет минути да спреш да напълниш резервоара още веднъж, показва че ни мислят за и ди оти.
fallback
Последни