fallback

Hyundai Ioniq 6 пристигна в Европа със специална серия

От First Edition ще бъдат произведени само 2500 бройки

Корейската компания Hyundai представи първия Ioniq 6 за европейския пазар. Серията Hyundai Ioniq 6 First Edition е ограничена до само 2500 бройки, ще се предлага на ключови пазари за Hyundai EV - Обединеното кралство, Германия, Франция, Норвегия и Нидерландия. Специалното издание е на цена около $63 500 и е първият модел с преработеното лого на Hyundai.

 

 

Електрическият Hyundai Ioniq 6 First Edition се отличава с изключителни дизайнерски елементи. Стилните 20-инчови джанти и различни екстериорни акценти са третирани съответно с матово и лъскаво черно покритие. Освен наситения цвят Biophilic Blue Pearl, клиентите могат да избират и от Gravity Gold Matte, Serenity White Pearl и Nocturne Grey. Първото издание се отличава и с черни алуминиеви емблеми на Hyundai.

В кабината на Ioniq 6 First Edition ще откриете изцяло черен интериор и кожени седалки с вложки от сив тартан. От компанията казват, че това е вдъхновено от концепцията Prophecy EV . Ограничената серия Ioniq 6 разполага и с уникални подови седалки Econyl, също облицовани със сиви тартанови акценти.

 

 

Моделите First-Edition са добре оборудвани и се доставят стандартно с отопляеми седалки (предни и задни), отопляем волан, електрически заден капак и предни седалки с памет за водача и Bose Premium Audio система. Функциите за безопасност включват асистент за шофиране по магистрала 2, асистент за мъртва точка и монитор за съраунд изглед.

Батерията е 77,4 кВч, задвижването е на всички колела, а максималната мощност е 320 к.с. и 605 Нм. Системата за зареждане е 800-волтова и може да работи с ултра-бързо зарядно устройство с мощност 350 кВт. По-рано от Hyundai казаха, че Ioniq 6 може да се зарежда от 10% до 80% само за 18 минути. Първите поръчки могат да се правят чрез специален уебсайт от 9 ноември 2022 г., очаква се доставките да започнат между март и април 2023 г.

 

Още снимки на Hyundai Ioniq 6 First Edition - вижте в галерията:

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Тесла 3 и У имат доста стегнато окачване, но Тесла слуша и от няколко месеца У излизат от заводите с доста по-комфортно окачване. Иначе няма как да я направят супер мека, защото тази мощност изисква контрол. Единственият вариант е адаптивно окачване, което няма да направят на този етап, защото могат да си продават всичките коли и без него.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Каква екологичност ви гони, говоря ви за електромобил който дори и 14к долара не струва и щом беше регистриран и със софийски номера явно отговаря на нормите.Иначе е кофти да дадеш 150к за кола и да ти вози твърдо и целия нет да е пълен със кой какви амротисьори сменял или как панелите падали, как е шумно и т.н. ама то като сте карали само сапунерки няма как да го усетите. Според мен ако изключим батерията и компа една Тресла дали има 10к вложени още в нея за нискокачествени материали я не.
  • #9
    FenIX ( преди 2 години )
    За съжаление вече няма да има евтини коли. С всички тия регулации за безопасност, за екологичност. Плюс че и материали, суровини поскъпнаха, чипове липсват.. И накрая и производителите правят все по големи и все по натъпкали с екстри коли. За тях е по добре да направят и продадат една скъпа кола от която да спечелят 10 000 отколкото 10 евтини от които да спечелят по 1000 евро. Най малкото 1 кола се прави по-бързо, с по малко персонал, с по малко разходи за енергия, материали, транспорт и тн.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Абе, сополан конспиративен, ти сигурно вярваш че и земята е плоска? В момента поне 4 китайски марки атакуват пазара в Европа. И не, не са евтини, след като се приведат в европейските норми за сигурност. Ни най-малко.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    В ЕС удобно не се вкарват коли от Китай, онзи ден в мола видях паркиран Maple 30x електричка неразличима от масовите бейби сувове които се навъдиха който се оказа на цена в нета ами цена около 14 хиляди долара. Нямам нищо против Киа или Хюндай или Тесла ама ако ще давам 150к за кола то се набляга на лукса и комфорта, ако ли не по-добре от Китай.
  • #6
    Виждам ( преди 2 години )
    Единственото което виждам е че Теслъ пордава в един два щата коли в Норвегия и в Китай.Като в Китай скоро Нео ще ги помете
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Традиционните производители правят, струват, обявят големи надежди за някой модел и пак се оказват надиграни от Тесла. Уж по-бързо се зарежда, уж по-комфортен, но пазарът като види цената, пак си купува Тесла. На Айоник 5 продажбите са печални, а седан има още по-малък шанс. Да не говорим, че всички обожават дизайна на 5, а това нещо е в най-добрия случай противоречиво.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    За да бе обидя дизайна, ще използвам думата еклектичен.
  • #3
    До долния ( преди 2 години )
    Нормално да е як не виждаш ли че не е немски
  • #2
    Ful ( преди 2 години )
    63.000 Евро.....
fallback
Последни