fallback

Skoda пусна най-мощната версия на електрическия Eniaq

Вариантът iV RS развива 300 конски сили и обещава пробег над 500 км (ВИДЕО)

Чешката компания Skoda допълни гамата на първия си 100% електрически SUV Enyaq iV със спортна версия. Skoda Enyaq iV RS предлага изобилие от мощност и голям багажник, уверяват производителите.

 

 

С по-специфична настройка на шасито, новият Enyaq iV RS споделя същото задвижване като представеното през пролетта Enyaq Coupé iV RS. Разполага с два електрически мотора, които развиват обща мощност 300 к.с., задвижването е на четирите колела. Батерията е с капацитет 82 кВт/ч, максималният пробег e малко над 500 км с едно зареждане.

В допълнение има ново вградено зарядно устройство с мощност 11 кВт, което позволява батерията да бъде презаредена от 10 до 80 процента само за 36 минути благодарение на увеличаване на мощността на зареждане с постоянен ток до 135 кВт. До 100 км/ч ускорението е за 6.5 секунди, максималната скорост е 180 км/ч.

 

 

 

 

В зависимост от погледа автомобилът може да се приеме като нова версия с най-висока производителност на популярния SUV Skoda Enyaq iV, или по-просторна и практична версия на Skoda Enyaq Coupe iV vRS с багажника от 585 л. Enyaq iV RS има различни режими на шофиране, като дебютира с „Traction“ за неравни повърхности. Останалите са Eco, Comfort, Normal и Sport.

Естетически Skoda Enyaq iV RS се отличава с по-агресивен имидж, подчертан от предната броня с голяма трапецовидна решетка в лъскаво черно с бели ленти. Matrix LED фаровете са затъмнени, джантите са 20-инчови лети като стандарт и 21-инчови като опция. Машината е разположена с 15 мм по-ниско от стандартния SUV Enyaq благодарение на новото спортно окачване.

Интериорът предлага отопляеми спортни седалки с интегрирани облегалки за глава и по-голяма странична опора, тапицирани с черна алкантара. Панелите на вратите и цифровото арматурно табло също имат специална декорация. Вариантите за интериор са два - „RS Lounge“ и „RS Suite “.             Още снимки на Skoda Enyaq iV RS - вижте в ГАЛЕРИЯТА:

 

fallback
  • #4
    Истина ( преди 1 година )
    Някоя дизелка V6 няма ли да пуснат? Стига с тези батерии които ще убият планетата след 10-15 години!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    RS вече се слага на всичко. 300 коня за толкова тежка кола са нормални и не е нищо специално, че да се слага RS. Какъв е тоя RS с това жалко ускорение от 6.5 sec. То един скапан 2литров дизел ускорява за толкова.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Ускорението и пробега са наред , и съвсем нормални , за да се мести един автомобил ! Но цената е .,. WTF , и при това говорим за Шкода
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Малко зле откъм ускорение при положение че Тесла У и Ионик 5 с 2 мотора ускоряват за 5 сек до 100 а този RS модел е по-близо до едномоторните им версии в това отношение
fallback
Последни