fallback

Първото електрическо Porsche 911 Cabriolet е с мощност 500 к.с.

Автомобилът е разработка на британското ателие Everrati

Емблематичното Porsche 911 вече има и първи електрически кабриолет с широка каросерия. Но следва веднага уточнение – тази кола не е продукт на германската компания Porsche, а на базираното в Оксфордшир тунинг ателие Everrati. Както съобщава Autoexpress има няколко компании, които могат да превърнат класически автомобили в електрически, но британската Everrati е първата, която насочва вниманието си към Porsche 911 Cabriolet.

 

 

Преди повече от две години шефът на подразделението за спортни автомобили на немския производител Франк-Стефен Вализер заяви, че Porsche няма да представи изцяло електрически спортен автомобил 911 до 2030 г. И допълни: „911 ще бъде последният Porsche, който ще получи електромотор. Надявам се, че това ще се случи след пенсионирането ми и никой няма да може да ме обвинява, че превърнах Porsche 911 в електромобил“.

Британците от Everrati обаче нямат такива планове и сътвориха електрическо Porsche 911, но с друго име – Porsche 911 964 Wide Body Cabriolet. За да нямат разправии с официалния производител. Англичаните казват, че са работили за запазване на оригиналния характер на колата. Електромобилът е базиран на поколението 964 на Porsche 911.

 

 

Интересна подробност е, че бензиновият двигател не се изхвърля, а се дава на купувача. Автомобилите не са много променени, така че ако той пожелае в даден момент, старият агрегат може да бъде инсталиран обратно.

Мощността на електрическото 964 Wide Body Cabriolet е 500 к.с. при 500 Nm въртящ момент. Налична е и версия с 400 к.с. По-мощният вариант ускорява до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди и има батерия с капацитет 62 kWh, която осигурява 320 км пробег без презареждане. Машините се произвеждат на две места - в Оксфорд и Калифорния (САЩ). Цената започва от 300 хиляди долара.

 

 

Шасито е подобрено, за да се справи с допълнителната мощност. Внедрени са пробити и вентилирани спирачни дискове, по-големи спирачни апарати Brembo и нова настройка на окачването. Интериорът също е основно обновен с персонализирана климатична система, модерна информационно-развлекателна система и нови електрически регулируеми седалки, облицовани с кожа, алкантара или тапицерия от плат.

 

 

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Едновремешния шеф на Порше каза , че дизелово Порше няма да има , а след година излезнаха и Кайен , и Панамера с тракалник ! Извода си направете сами
  • #1
    obserever ( преди 2 години )
    с този десен волан не става за нищо
fallback
Последни