fallback

Alpine представи най-радикалния си автомобил

A110 R е поставен на диета, за да свали 34 килограма

Френският производител Alpine представя радикалната версия на модела си A110. Името му е Alpine A110 R, което за съжаление звучи и като финал за френското купе с бензинов двигател, което в бъдеще ще бъде заменен от чисто електрически автомобил с две врати.

Alpine A110 R естествено е по-мощно от версиите A110 S и A110 GT. Въпреки че запазва двигателя 1.8 TCe с 300 к.с. и 340 Нм въртящ момент, тази версия е различна в много отношения. В сравнение с A110 S, който претендира за същото ниво на мощност, R ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди (с 0,3 секунди по-добре). Освен това е в състояние да достигне максимална скорост от 285 км/ч, което е с 10 км/ч повече от A110 S.

Производителността е подобрена, но това не е всичко, тъй като френските инженери са направили няколко модификации на купето, така че то да бъде по-остро на пистата. Особено внимание е отделено на аеродинамиката със заден спойлер, проектиран да увеличи притискането с 29 кг и карбонова предна лопатка, включваща клапи за всмукване на въздух.

В задната част Alpine са добавили по-масивен карбонов въздушен аспиратор и нови карбонови ребра за насочване на въздушните потоци надолу по дифузора. Изобилието от карбон продължава върху покрива, предния капак (с двоен въздухозаборник) и задния капак, черупките на седалките (Sabelt Track с шестточков колан), както и при джантите, чийто дизайн се различава между предната и задната част .

В това отношение тези 18-цолови колела са по-леки (-12,5 кг) и са разработени за подобряване на аеродинамиката и за по-добро охлаждане на спирачките Brembo (320 мм дискове). Те са оборудвани с полуслик гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 с размери 215/40 R18 отпред и 245/40 R18 отзад.

Френският производител е заложил и на шасито с понижено с 10 мм окачване (спрямо Alpine A110 S) и специфични и по-твърди пружини, които могат да се свалят с допълнителни 10 мм благодарение на ръчното регулиране на амортисьорите. И това не е всичко, Alpine заменя стабилизиращите щанги, за да увеличи тяхната здравина с 10% отпред и 25% отзад.

Всички тези промени са намалили теглото до 1082 кг, тоест с цели 34 кг. Налични са няколко режима на шофиране - от нормален до Track, с възможност за пълно изключване на ESC. Тези режими, разбира се, влияят на реакцията на газта, смяната на предавките и височината на возене.

Още снимки на спортната кола - вижте в галерията:

fallback
  • #7
    Бай Пешо ( преди 2 години )
    Виждам, че Рено е голям дразнител за "немските каски". Явно има защо! Щом никога не са карали такъв автомобил. Другият вариант е *** комплекси.
  • #6
    Wнат Тъ Fъск ( преди 2 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=AdsXUB0z-Pc&t=67s смех, смех!!
  • #5
    булгар-ренаулт ( преди 2 години )
    мое не караме ренаУлт ама минаваме на неуДачия!
  • #4
    по дефолт ( преди 2 години )
    употребяващите рено са кьопави!
  • #3
    До кьопавия ( преди 2 години )
    Български ***
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    по -долуWTF
  • #1
    Кьопав опит ( преди 2 години )
    да имитира Порше Бокстер! А на лосовия тест е по-зле и от някои комбита. С 1 дума - рено.
fallback
Последни