fallback

Toyota пусна още един „всъдеходен“ RAV4

Модификациите са по външния вид и оборудването на модела

Сегашното поколение Toyota RAV4 Cross е в експлоатация от 2018 г., но вместо да извърши пълен фейслифт, компанията реши да актуализира модела на партиди. Така в края на 2021 г. На почти всички пазари кросоувъри беше освежен на външен вид, като на някои версии бяха сменени и фаровете, а през лятото интериорът и електронните системи на европейския вариант бяха модернизирани.

Сега идва нов порция обновяване, като то ще засегне версията за Япония. В родината си моделът вече се предлага с пакет Offroad II, базиран на офроуд-версията Adventure с увеличен пътен просвет (195 или 200 мм, в зависимост от модификацията).

При RAV4 с този комплект предната броня е изцяло матово черна, рамката на решетката, корпусите на външните огледала и облицовките на калниците са боядисани в същия цвят. Боята е специална, казва се Gori Gori Black и предпазва автомобила от драскотини и остъргвания. Самото тяло може да бъде синьо или каки, покривът е черен.

Интериорът на RAV4 Adventure Offroad пакет II има червен декор и червени шевове. Освен това за японската Toyota RAV4 е предвидена нова мултимедийна система с 10,25-инчов екран (преди имаше максимум 9-инчов дисплей) и Wi-Fi модул (европейският SUV има подобен таблет). Подобрена е системата за сигурност Toyota Safety Sense - електрониката разпознава приближаващи автомобили при завиване надясно на кръстовища и пресичащи пътя пешеходци при завиване надясно или наляво).

Промени в задвижването няма. В Япония базовият кросоувър се предлага с атмосферен двигател M20A-FKS 2.0 бензин (171 к.с.), предно предаване или задвижване на всички колела. Обикновеният хибриден SUV има агрегат, базиран на двигателя A25A-FXS 2.5 (178 к.с.), като мощността на версията с предно задвижване е 218 к.с., а на тази със задвижване на всички колела (с отделен електрически мотор отзад ос) - 222 к.с.

Plug-in хибридът е преименуван на RAV4 Z, като е оборудван със същия двигател 2.5, електромотор с мощност 182 к.с. е вграден в електромеханичния вариатор. Електромотор с мощност 54 к.с. е монтиран на задната ос, а батерия от 18,1 кВт/ч е разположена под пода на кабината. Общата мощност на системата е 306 к.с.

Модернизираният RAV4 в родината на Toyota струва от 20 300 долара, а за кросоувър с пакет Offroad II се искат минимум 26 800 долара.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Колега, нали си на ясно че на тези пикапи ще им е трудно да завиват из уличките в Европа
  • #4
    САЩ е номер едно. ( преди 2 години )
    Европа хем е по бедна от САЩ, с по ниски доходи хем и цените и данъците са по високи. Мизерия си е Европа. Дране на кожи и икономия. Много от колите които се продават в ЕС никой не би ги купил в САЩ. А там пък най продаваните са 1.Ford F-Series........2. Ram Pickup.....3.Chevrolet Silverado......4. Toyota RAV4......5. Honda CR-V....6.Toyota CamryСъщата класация в ЕС за същия период, 1. Volkswagen T-Roc....2.Dacia Sandero.....3.Peugeot 208....4.Toyota Yaris.....5.Dacia Duster....6.Fiat 500
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Вярно е, в САЩ Тойота и Хонда са народни коли, тук са прескъпи и с доста слаби двигатели а отвътре пълен леж.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    И благодарение на Евро джендърите в Европа същия модел се продава на двойна цена, защото в САЩ също е много по-евтин.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    RAV4 е много далече от офроуда и модификациите не могат да му помогнат. Най добрата модификация е да се повдигне с няколко сантиметра до колкото позволява окачването, да се сложат висок профил гуми с възможно най малките джанти които могат да се съберат там и да се сложат метални защитни отдолу и особено отпред където всичко е пластмаса и се чупи при първия удар в камък. Никой не си купува RAV4 да ходи в гората. Но иначе е добра универсална кола. За гладки черни пътища и за зимата е ОК.
fallback
Последни