fallback

Lamborghini обнови Urus и му смени името

Версията S е толкова мощна, колкото Performante, но е по-тежка и по-бавна

Преди около месец Lamborghini представи Urus Performante - модернизирана версия на кросоувъра с намалено тегло и подобрена аеродинамика. Днес се състоя световната премиера на Urus S - нов базов модел, който очевидно наследява оригиналния Urus, какъвто беше случаят например с Aventador и Aventador S.

От Urus Performante новата версия получава модернизиран двигател, който развива същите 666 к.с. и 850 Нм. В същото време кросоувърът със S в името си не е подложен на същите лишения от теглото. При него съотношението маса и мощност тук е 3,3 кг на 1 к.с. срещу 3,2 кг за стандартния модел. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, което е с 0,1 секунди по-бързо от оригиналния кросоувър, но с 0,2 секунди по-бавно от Urus Performante.

Максималната скорост след обновяването не се е променила – 305 км/ч. А управляващата електроника ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management) разполага с настройки Strada ("магистрала"), Sport ("спорт"), Corsa ("състезание") и Ego (индивидуални настройки) и офроуд режими - Sabbia ("пясък"), Neve ("сняг") и Terra ("почва").

Нямда е лесно да различите Urus S от Urus Performante веднага, но все пак те имат различни брони, вентилационни отвори в капака и редица други детайли. За S-модела 21-цоловите джанти са основни, а срещу доплащане се предлагат 22- или 23-цолови (Performante по подразбиране е 22-инчови джанти с титаниеви болтове).

Като цяло производителят значително добавя нови цветове и материали за екстериора и интериора, нови пакети за стил и опции за дизайн на колела - всичко това ще бъде достъпно чрез програмата за персонализиране Ad Personam.

Още снимки на обновения Urus - вижте в галерията:

В родната Италия обновеното Lamborghini Urus S ще струва (без данъци) от 192 651 евро, което е с 22 610 евро повече от Urus Performante.

fallback
  • #4
    До №1 ( преди 2 години )
    Искаш да ти обясня - обяснявам ти: Защото БМВ ХМ струва по-малко пари. И не отстъпва по нищо на волкс...ламбото. Даже интериора на БМВто ми харесва повече. Да, има разлика при представянето от 0 до 100 - Urus прави 0-100 за 3.6 , БМВ-то за 4.3.Но който кара тези камиони едва ли ще гони време - това са шосейни автомобили, а не за Париж-Дакар.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Урус С ще е по скъпо от перфоманте кое не разбра.
  • #2
    Block me again ( преди 2 години )
    Интересно е колко сте зле. Я ми обяснете, как базовата версия ще струва с 22 000 евро повече от Пърформанс. Вие сте изключителни неграмотници.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Някой може ли да ми обясни защо някой би предпочел онова дизайнерско недоразумение BMW XM пред Урус?
fallback
Последни