fallback

Audi TT ще има електрически наследник

Моделът ще бъде с радикално променен дизайн

Любителите на Audi TT получават добра новина – ще има наследник на популярния германски спортен автомобил, но както може да се досетите - ще бъде електрически. Третото и последно поколение на емблематичната кола спря през 2014 г. и след това няколко пъти се появиха слухове за наследник, но това така и не стана.

 

 

Имаше предположения, че новият Audi TT може да бъде или кросоувър купе, или спортен седан. Тези проекти обаче така и не бяха реализирани. И след като решението се „печеше“ поне 4 години, сега вече се знае, че автомобилът с две врати ще получи изцяло електрическо задвижване. Не се знае обаче датата на дебюта, както и името.

Маркус Дюйсман, изпълнителен директор на Audi потвърди, че в бъдещата гама на компанията от Инголщат ще има еквивалентен модел на Audi TT. И ще бъде 100% електрически, съобщава motorisumotori, като се позовава на разговор между Дюсман и германски журналисти. Уверенията са, че електрическата версия ще може да осигури същото удоволствие от шофирането като колите с двигатели с вътрешно горене Audi TT. Освен това бъдещият TT може да запази известна философия от сегашния автомобил, но не е задължително да бъде негов наследник. Това се дължи на факта, че приемникът ще получи по-модерен и дори радикален дизайн, подобен на e-tron. Освен това има голям шанс в купето все още да има само две места, за да могат инженерите да минимизират теглото на модела.

 

 

Новият TT ще бъде изграден върху платформата PPE Premium, която също ще формира основата на 718 Cayman. Тези автомобили обаче ще се различават не само по дизайн, но и по отношение на механиката. Audi ще получи собствени електрически двигатели, за да гарантира висока производителност.

Архитектурата PPE поддържа предно, задно и задвижване на всички колела, така че спортната кола може да се предлага в няколко варианта. Има голяма вероятност обаче германската компания да запази само конфигурацията на предното задвижване в TT. Електрическият мотор може да е в задната част на автомобила, което би му позволило да има по-ниско тяло, което ще е добре за аеродинамиката.

 

 

До днес трите поколения на Audi TT, всички произлизащи без изключение от Audi A3 и Volkswagen Golf, разполагаха с двигатели с вътрешно горене - бензинови и дизелови, под предния капак.

 

 

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Компактни седани като А3 и Голф! В Аутомедия подържат нивото на Петърчо стабилно, явно нямат намерението да си пишат статиите грамотно, а може и да е нарочно за да има повече коментари
  • #1
    Последния Софиянец ( преди 1 година )
    ДВГ умира и това е добра новина . Лошото е , че смъртта ще бъде дълга и мъчителна .
fallback
Последни