fallback

Audi Q7 по руски, но с китайска „карантия“

Руският автомобил Evolute беше засечен на пътни тестове

Вече сме писали неведнъж, че автомобилният завод „Мотоинвест“, в района на Липецк ще започне да сглобява три модела Dongfeng под новата руска автомобилна марка Evolute. Това са i-Joy компактен кросоувър, i-Jet купеобразно SUV и i-Pro седан. Но досега всичко бе само на приказки.

Преди няколко дни обаче, в Москва беше заснет голям кросоувър, подобен на Voyah Free, чиято примера на китайския пазар се проведе преди няколко години. През март тази година силуетът на SUV-то беше показан в тийзър по време на представянето на руската марка Evolute, а сега този автомобил, но вече под новата руска марка е на пътя.

Всъщност Voyah Free е в същия клас като Audi Q7 и Volvo XC90. Този автомобил е изцяло електрически и разполага с двумоторен силов тракт със системна мощност  от 680 конски сили. Ускорението му от 0 до 100 км/ч става за 4.8 секунди, а максималната му скорост е 200 км/ч.

С едно зареждане новият руско-китайски електрически автомобил ще преодолява около 500 км. Също така китайците имат плъгин хибрид със същите електрически мотори и с 1.5-литров турбо четирицилиндров двигател със мощ от 105 конски сили.

Интериорът на автомобила е предназначен за пет места и има богато оборудване. А каква е причината за появата на модифицирания Voyah Free в Русия? Руските медии предполагат, че преработената версия на този модел под ново име може да влезе в семейството на Evolute.

Точно преди това марката ще пусне още бюджетните i-Joy, i-Jet и i-Pro. Известно е и, че цената на първия електрически автомобил на руската марка Evolute ще бъде по-малко от 3 милиона рубли, което по текущия обменен курс се явява приблизително на 98 000 лева. 

fallback
  • #5
    До4 ( преди 2 години )
    За Турция не е така. Повечето Тойоти са турски. Мерцедесите в България също са турска сглобка. Включително и високия клас. Също бусове, автобуси и камиони. Правят хората, а ние им правим седалките, стъклата и някой елементи по таблото. Това ни е капацитета и, като инжинеринг и, като работна ръка.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    2-ри частично си прав. Да произвеждаш коли се изисква и инфраструктура и доста поддоставчици. Самото производство е само асемблиране на всички компоненти. В България го няма това за разлика от Словакиа, Унгария, които са и в центъра на Европа и до там логистиката е и по лесна. Турция си имат затворения процес. Работната ръка е съвсем отделна тема. Турците се опитват да правят нещо, на базата на някви лицензи и наи много да го продават на вътрепния или близко източниа пазар. Ама е слаба работа
  • #3
    Бай ламби ( преди 2 години )
    Гледам има странични огледала като екстра, ама за ейбиес и еърбеци дали ша има нищо не пишат журналята.Също така не виждам ни радио ни заготовка за такова да има.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Да но ние нито имаме работната сила, нито ресурсите на руснаците. Отделно като голям и специфичен пазар от над 20 години почти всеки голям производител отвори завод там, а те за това време какво се научиха да правят? Нищо. Виж Китай до някъде и Турция колко собствени коли правят на базата на това което са научили.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е понеже руснаците са много зле. Ние и това не можем да направим. Максимума ни е колелета и то пак по чужди патенти. Смях.
fallback
Последни