fallback

Tesla Model S Plaid или Bugatti Chiron – кой е по-бърз?

Двата невероятни автомобила се състезават на драг (ВИДЕО)

На света няма друга кола като Bugatti Chiron. Той е скъп, мощен и рядък, като представлява най-доброто от двигателя с вътрешно горене. Ново видео на YouTube-канала DragTimes обаче показва може ли хиперколата да се справи с мощната Tesla Model S Plaid в драг-състезание.

Под капака на Chiron е поставен 8,0-литров W16 с 4 турбини, който развива 1500 к.с. и 1600 Нм въртящ момент. Задвижването към четирите колела се осъществява със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

На свой ред, Tesla Model S Plaid е с по-малка мощност, като трите електромотора развиват 1020 к.с. Задвижването е към четирите колела, но електромобилът е по-тежък с 226 кг от своя съперник в случая. Теглото обаче не оказва сериозно влияние на резултатите.

Нито една от двете наистина невероятни коли не печели убедително, но все пак има краен победител в двубоя, който се състои от 5 старта. При първия Tesla тръгва по-добре и въпреки че Chiron намалява разликата в края, успехът е за електромобила. Във втората надпревара Bugatti потегля отлично и печели.

В третия и последен старт от място Model S записва втората си победа. Следват две състезания с потегляне от движение, в които електромобилът отново е победител, като във второто надбягване разликата на финала е минимална. И крайният резултат е 4:1 в полза на Tesla.

Снимка и видео: DragTimes / YouTube

fallback
  • #11
    Гани ( преди 1 година )
    Е плюс въртящия момент от нулаТеслата е на полусликове Драг конфигурация на окачванетоСофтуера ......!!!!????Сами си направете изводитеP.s-напълно стокова тесла много трудно ще бие и прасето дето се качи в. Богатото неизползван пълният капацитет на ланча
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    И на каква дистанция американската недомислица печели на 1 км или 1,5 км,защото след това само ще губи и то с километри не с метри.
  • #9
    Това е само началото ( преди 1 година )
    Тази тесла има само три мотора и има диференциал. Въпрос на време е да сложат четвърти двигател и да махнат диференциала. Първото ще я направи още по-мощна, а второто ще подобри сцеплението, защото въртящият момент и оборотите на всяко колело ще се регулират електронно, което има много по-малко закъснение от механичното. Като добавим и неизбежното намаляване на теглото на батериите комбинирано с увеличаване на изходящата мощност, това ще намали и теглото на автомобила. По-мощен и по-лек!
  • #8
    До долния ( преди 1 година )
    Да бе то пък щото bugatti-то е много силно на нещо различно от права отсечка? Да не твърдиш, че ще е добро на писта? Нали точно това са му най-силните страни - ускорение на права отсечка. А въобще гледа ли клипа? Ако е приемливо за електродвигателите да са добри от 0 км в час, защо bugatti-то изгуби и при летящ старт от 40 мили в час което са 60 км в час? Още ли не се беше развъртяло? И не забравяй, че е по-леко и по-мощно. Предимствата на ДВГ се изпаряват от ден на ден и напълно ще изчезнат.
  • #7
    Гост ( преди 1 година )
    Не виждам нищо изненадващо - просто ел. двигателя винаги ще ускорява по-бързо от ДВГ защото има макс. силата още от 1 об/мин. а ДВГ трябва да се развърти. Предполагам може да се направи и тролейбус който да бие Бугати-то на драг, но на кой му пука за драг?!?
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Още един пирон в ковчега на ДВГ
  • #5
    Странно ( преди 1 година )
    Интересно какво е обяснението кола с 1500 коня, 1.20м височина и 2 тона тегло да е равна с такава с 1020 коня, 1.40 височина и 220кг повече
  • #4
    ili ( преди 1 година )
    Пълни глупости!!!
  • #3
    112 ( преди 1 година )
    Като гледам колко са зле спирачките на Теслата не случайно Бугати-то е толкова скъпо.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако за теб 300к лв са джобни пари евала. Отделно каквато и кола за 300к лв да караш доста ще трябва да се разходиш докато намериш адекватен конkypент, освен ако не си в Монте Карло, Дубай или друга подобна дестинация.
fallback
Последни