fallback

Volkswagen Polo на старо: плюсове и минуси

Петата генерация e добър вариант за градски автомобил. За какво обаче да внимаваме?

Субкомпактният хечбек Polo от пето поколение (Typ 6R, дебют през 2009) има много технически достойнства, но естествено има и недостатъци. Volkswagen-чето с пет врати се прави в Германия, а доминантите в дизайна му са простота и строгост, благодарение на които отдалеч може да бъде сбъркан дори с по-големия Golf.                      На същия принцип се основава и интериорното пространство, която се характеризира с изпитана ергономичност. Удобствата в купето не са много, но най-основните са налице. Така например седалката на водача има достатъчен диапазон от настройки, като може да се променя и положението на кормилната колона. Вторият ред е доста просторен за автомобили от т.нар. В-сегмент, като място там има, както за краката на пасажерите, така и над главите им. Но багажникът не поставя рекорди - обемът му е само 280 литра.             VW Polo на старо - плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Абе ( преди 2 години )
    На долните гроздето им е кисело!
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Полото е кола за водопроводчици, хамали, готвачи и кондуктори. ПО-просташка кола, с по-еснафски,скучен, старовремски интериор и безличен дизайн на купето с евтини тапицерии няма, може би само Дачия Сандеро старата, не новата и БМВ X1 И 1er, тоест БМВ 1-цата.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Който е карал поло няма да повтори!Може би само фокс е по-проста кола от полото.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Полото е кола за водопроводчици, хамали, готвачи и кондуктори. ПО-просташка кола, с по-еснафски,скучен, старовремски интериор и безличен дизайн на купето с евтини тапицерии няма, може би само Дачия Сандеро старата, не новата и БМВ X1 И 1er, тоест БМВ 1-цата.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    А може би Корола от 2003-2006?
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Слаба техника, проблемни двигатели и висок разход на масло са най-честите проблеми. Ако се взема да е атмосферка, а не турбо или дизел. Бягайте от последните 2 версии, както и си вземайте ръчка, че с ДСГ-то ще имате много грижи. Ако не държите на емблемата е по-добър вариант Фабия. Хем по-евтино, техниката е същата по-малко ще боли, като нещо се счупи, а то не дали, а кога ще се счупо. Обикновено у нас идват коли, които са със започнали проблеми. Трябва да се внимава!
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    А кой е градът от първата снимка?
  • #4
    Тия пък! ( преди 2 години )
    При тоя котор плюсове няма!
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    най-доброто Поло си остава третото, чудесна машинка.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Не искам да го призная, но карах Поло от 2000 година наскоро и по-добре е за нашите пътища, почти не усещаш дупките, докато моето Пежо 208 много тресе и на най-леките неравности.
fallback
Последни