fallback

Най-продаваната кола в Европа отново е VW - но не Golf

Dacia вече има два модела в Топ 5 на Стария континент през юли

След няколко месеца пауза най-продаваният нов автомобил в Европа отново е Volkswagen - само че не Golf, показват обобщените данни на DataForce до края на юли. През седмия месец на върха излиза компактният кросоувър T-Roc, с 15% ръст спрямо същия период на 2019.                VW T-Roc е петият месечен лидер в Европа от началото на годината                        Peugeot 208, което оглавяваше класирането на Стария континент в предишните три месеца, сега отстъпва на трето място, изпреварено и от Dacia Sandero.

ТОП 6 ПРЕЗ ЮЛИ
1. VW T-Roc - 19,130 2. Dacia Sandero - 17,228 3. Peugeot 208 - 16,423 4. Dacia Duster - 15,601 5. Toyota Yaris - 15,407 6. Hyundai Tucson - 14,691

Суперминито на Peugeot обаче все още е лидер в продажбите от началото на годината насам. Освен 208 и T-Roc, през тази година още три модела са били месечни лидери - Dacia Sandero през януари, Volkswagen Golf през февруари и Tesla Model 3 през март. Dacia Duster отчита 14% процента ръст на годишна база през юли и излиза на четвърто място. В десетката за месеца са корейските кросоувъри Hyundai Tucson и Kia Sportage, силно се развиват и продажбите на новия кросоувър на Toyota - Yaris Cross, който е 11-и за месеца.                 Най-продаваните коли в Европа, януари-юли 2022 (ГАЛЕРИЯ):

      

fallback
  • #12
    Нео ( преди 2 години )
    Всичко е леш
  • #11
    Бастри ( преди 2 години )
    Василев , напротив , голфа е голяма кола за града и малка кола за извънградско.
  • #10
    Golf 7 1.2 TSI ( преди 2 години )
    От 2014-та карам TSI и дума не може да става да се върна на дизел! Пъргав и икономичен двигател, извънградско пада до 4,7 - 4,9 на 100, градско е 7 на 100. И за какво ми е тоя дизел, да сипвам Ad Blue и да правя скъпи ремонти с нашата кофти нафта ли?! Бензинчето си е супер! При стария Т-Рoк беше доста по-ниско качеството на материалите, в сравнение с Голф, ама пуста мода да си вземате SUV! Сега при фейслифта поне оправиха качеството и няма вече твърди пластмаси!
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Ха дизела е нискооборотен двигател за нищо не става пенсионерска кола купена единствено с цел пестене на гориво ама то с рия цени и това се обезсмисли а за вървеж и дизел и дума не може да става
  • #8
    Johnny Bravo ( преди 2 години )
    Дреме ми на шмайзера за тея кашони, цените скочиха до небето, а качеството падна до земята. Давай купувай народе.
  • #7
    Докторът ( преди 2 години )
    До 2.Да, тези бензинови двигатели са голям ***.По нищо не могат да се сравняват с 15 годишен дизел.Аз поръчах шкода Камик 1.5.tsi, защото салонът е доста по-добър като качество от WV.Ще я взема тази седмица и ще видим как е този 1.5 tsi 150 коня.
  • #6
    До 1 ( преди 2 години )
    Никога не е късно да научиш нещо ново
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Голфа се води C сегмент а Т-рока колкото и да го пудрят си е B-SUV на премиум цена за нреазбирачи.
  • #4
    Василев ( преди 2 години )
    Много благодаря но голфа си е номер едно, завинаги кола която на практика е супер за градски условия и извънградски!
  • #3
    Мистър Уейн ( преди 2 години )
    До 1 След кратка справка, класът наистина се води супермини - по-голям от VW Up / Aygo класа, но по-малки от Golf / Astra класа. :)
fallback
Последни