fallback

Какво е специалното на гумата на Bugatti за 40 000 долара?

Блогъри разрязаха колелото на Veyron, за да видят защо струва толкова (ВИДЕО)

Цените на колелата за хиперколата Bugatti Veyron могат да достигнат 40 000 долара за бройка и това накара американски блогъри да разрежат едно от тях и да видят с какво то се различава от всички останали. Видео с експеримента беше публикувано в YouTube-канала Waterjet.

Според информация, в случая цената на джантата е 25 000 долара, а още 10 000 струва направената по поръчка гума Michelin. Вижда се, че конкретно тази във видеото е произведена през 2016 г., което означава, че тя не е нова. И това обяснява избора на блогърите.

Известно е, че гумите на Bugatti Veyron трябва да се сменят на всеки 5 години, независимо от пробега, а при смяна на комплекта всеки диск минава на преглед с рентген, който да открие и най-малките пукнатини. От Bugatti препоръчват не повече от две смени на гуми на едни и същи джанти, които се произвеждат от компанията OZ Racing.

Разрязването на гумата и алуминиевата джанта отнема около 10 минути. На разреза можете да видите вътрешния пръстен, който може да поддържа гумата в случай на скъсване. В противен случай те ще изглеждат като обикновени колела, въпреки че за нов комплект трябва да се плати около 100 000 долара. Горе-долу толкова струва чисто ново BMW X7, например.

fallback
  • #6
    Чичовото ( преди 2 години )
    Нищо специално няма за 10000 долара на гума. Щото е Бугати и трябва да се приберат парите на имащите. Само за справка... една гума във Формула 1 е около 3000 долара
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Също като онова Ферари, което го купуваш и ти го пазят в гараж на марката, а когато искаш да го шофираш им се обаждаш на коя писта да го докарат
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    До 3 явно РАХ системата е по-добра от рънфлата щом я ползват при Бугатти,а не ползват рънфлата,и това сигурно е със сигурността при висока скорост.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    PAX system. Пакс измислен от Мишелин и само те го предлагаха, до като не се появи рънфлета. Има ги много преди да почнат, да ги монтират на Бугати. Обаче за тези гуми , трябват и джанти.
  • #2
    Просяк ( преди 2 години )
    До 1: По-добре голф 1 с железни джанти
  • #1
    Шофьор ( преди 2 години )
    Не заслужава тези пари.
fallback
Последни