fallback

Кои са 20-те най-евтини коли с 4х4 в България?

Преди три години у нас се продаваха над 30 автомобила с двойно предаване за под 50 000 лева. Сега са само пет

Всяко лято Automedia.bg изготвя своята класация на най-евтините автомобили с 4х4 задвижване в България. Но вече болезнено ясно си даваме сметка, че думата "евтин" звучи нелепо: инфлацията в ценовите листи в последните две години е шокираща.  Когато започнахме да правим подборката си, в списъка имаше над 30 модела за под 50 000 лева. През 2020 те се стопиха до 18, през 2021 - до 13, а през август 2022 година са едва... 5.             Nissan Qashqai е типичен пример за шокиращата инфлация в автомобилния свят. Сега най-евтината му версия с AWD струва с около 25,000 лева повече, отколкото през по-миналото лято (междувременно моделът смени поколенията)            Причините са няколко. Много модели (като Opel Mokka, Toyota C-HR, Renault Kadjar) загубиха вариантите си с AWD в последните години, защото те имат по-високи емисии и са по-скъпи за производство. Някои марки с евтина 4х4 гама, като индийската Mahindra например, се оттеглиха от България заради европейските екостандарти. Някои от най-евтините автомобили с двойно предаване в Европа, като Fiat Panda 4x4, не се предлагат официално от вносителите в България и макар по всяка вероятност да можете да си ги поръчате за доставка отвън, нашата класация е само на база официално публикувани ценови листи. Но най-съществената причина е, че автомобилите като цяло поскъпнаха драматично. Преценете сами - през лятото на 2020 най-достъпният Nissan Qashqai с AWD е струвал 46 390 лева. През август 2022 вече е 71 490 лева. Вярно е, че се касае за автомобили от различни поколения и с различно оборудване. Но въпреки това шокът е неоспорим.          20-те най-евтини коли с 4х4 в България през 2022 (ГАЛЕРИЯ):

* Сравненията с 2020 и 2021 година често са за модели от различни поколения, различно задвижване и оборудване. Просто сме посочили най-евтиния вариант с двойно предаване в гамата            

 

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Прекалено скъпи каляски!
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    КПСС не си балък. Бедняк си
  • #4
    Кексперт ( преди 2 години )
    Кой е казал, че колата с 4х4 е непременно за офроуд?
  • #3
    Експерт ( преди 2 години )
    За офроуда е важен клирънса.ПО добре със задно и с висок клирънс отколкото ниско недоразумение с 4 по4
  • #2
    Мооляяя?? ( преди 2 години )
    54 000 лева за УАЗ????
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Суифтчето ако се предлагаше с 1.4 турбо към 4х4-то щеше да е страшната машинка
fallback
Последни