fallback

Стара Lada се продава за над 100 000 лева

Съветската "шестица" е престояла 33 години в гараж

Във руските сайтове за употребявани автомобили се появи една интересна обява. Става дума за своеобразна "капсула на времето" - бежов ВАЗ-2106 модел 1989 г. Любопитното е, че от излизането си от поточната линия съветският седан е изминал само 207 километра - до гаража на единствения си собственик.

Оттогава колата не е напускала въпросния гараж. След 33 години собственикът решава да се раздели с любимата си Lada. Обявената продажна цена обаче е 3.5 милиона рубли, което по текущия курс се равнява приблизително на 110 000 лева.

В същото време продавачът практически не е показал колата. Обявата се състои от само една снимка, по която е трудно да се оцени нейното състояние. Според продавача, след производството през 1989 г., "шестицата" е била докарана в гаража, където е прекарала всички следващи години.

От автомобилния завод до гаража седанът измина само 207 километра. Собственикът уверява, че колата е в перфектно външно и техническо състояние, въпреки дългия си престой.

Под капака на VAZ-2106 има 1,3-литров двигател с мощност 64 конски сили, който работи съвместно с четиристепенна механична скоростна кутия.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Само ена кола невиждам тук лада самара 1500 ес кар Двигател 95 год
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    До 10,убеден съм,че двигателя на 2106 беше с мощност 80 к.с.,него го сложиха и на "Нива"-та,а 21063 е точно стази мощност.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Хахахаха смях в залата, горублянци на най нови коли пренавиват километража, пък ще повярвам че на една лада от миналия век няма да има връткане
  • #11
    Щом има кой ( преди 2 години )
    Щом има *** готов да даде торба пари за да лежи под купчина желязо - няма лошо. Все още живеем в относително свободен свят, докато не ни освободят.
  • #10
    Курти ( преди 2 години )
    Ваз 2106 е с 1600 кубика двигател и 75 к.с. мощност.Ваз 21063 е с 1300 кубика двигател и 64 к.с. мощност.
  • #9
    Largo ( преди 2 години )
    И се започна плюването от българина разбирач за да си избиват комплексите
  • #8
    До 5 ( преди 2 години )
    Това с първоначалната стойност е пълна глупост. Има много коли, които са били евтини при първоначалната продажба, но след това като ретро се продават на огромни суми. БМВ Изетта, Мини Купър, Мустанг, който също е бил доста евтин за времето си, както и сега е евтин спортен автомобил. Фиат 500 и доста други подобни автомобили.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Един колега в университета получи в наследство лада 1300 на 25 години на 1500 км, гаражна. Като я взе беше като нова кола, но след около 2 седмици започна да се разпада. Гуми, маркучи, амортисьори... всичко протече и се накъса. Смени всякакви чаркалаци, но колата вече не беше като нова, тъй че може да е ценна за гледане, но за каране не струва.
  • #6
    Алекс ( преди 2 години )
    Повечето "капсули на времето" са старателно възстановени автомобили.Подобно на горублянската легенда за немската баба,която е ходила с колата си само до кварталния магазин и местната църква.
  • #5
    Пинко ( преди 2 години )
    Веселяци, има нужда и от някой да разсмее хората понякога. Някой само да му обясни, че колата трябва да има стойност в началото, че когато става стара да и се повиши стойността. А жалки руски копия на Фиат не са такива.
fallback
Последни