fallback

Mercedes-Benz тайно тества електромобил на конкурент

Германците виждат в Polestar 2 съперник на бъдещия CLA на ток

Mercedes-Benz твърдо е решен да се превърне в глобален еталон за електрическа мобилност сред премиум-марките. Ето защо германският производител полага огромни усилия, за разшири гамата си от електрически превозни средства за кратко време.

Пример за това е пускането на пазара на семейството EQ, което е само първата част от плана на компанията. Стратегията на Mercedes предвижда фокусиране върху по-високи сегменти с ексклузивни и технологично напреднали модели като EQS, EQE и кросоувъра EQS. В същото време компанията продължава разработката и тестове на още някои модели, чиято поява на пазара е все още далеч.

Това, което едва ли някой очаква е, Mercedes да тества електрическа кола на конкурент. В повечето случай производителите предпочитат директен контакт с моделите на други компании, за да открият най-добрите им качества. И така разработват собствен автомобил, който да надмине този на конкуренцията.

В случая германската компанията вижда в Polestar 2 достоен конкурент на пазара на електромобили, като го поставя дори пред Tesla Model 3. В същото време Mercedes се готви и за промени в гамата си, като от нея ще отпаднат A-Class и B-Class, както и CLA. Мястото на последния ще бъде заето от нов модел, който ще се конкурира именно с Polestar 2 и това е причината, поради която инженерите на Mercedes проявяват такъв интерес към модела.

Премиерата на новото поколение на CLA, ако той запази името си, е предвидена за 2024 г. Моделът ще представи новата концепция „Entry Modern Luxury“, която Mercedes ще използва за автомобилите си от по-ниско ниво. Те ще използват нова платформа MMA, както и нови батерии, чиито химически състав и капацитет ще бъдат от решаващо значение за постигане на сериозен пробег.

Снимки: Motor.es

fallback
  • #6
    PLAID ( преди 2 години )
    Публикация в Шпигел: Юни 2017-та Мерцедес наемат от Sixt Tesla Model X, собственост на нищо неподозищата баварска двойка, на ваканция в Сицилия. Карат я до Барселона, тестват я на полигон, подлагат я на вибрационни и високотемпературни тестове и накрая я рязглабят цялата, за да видят как се прави най-добрия електрически SUV. Събират я доста неграмотно и я връщат на потресените собственици като сглупяват факта, че тая кола се следи от бордовия суперкомпютър, както и всичко, случващо се с нея...
  • #5
    IM-джъст-DrtйУАЙТBoY ( преди 2 години )
    Разликата е в начина на придобиване на дадената машина на съперника: При ТЕСЛАта въпросният модел е бил ВЗЕТ напълно ОФИЦИАЛНО и с одобреното разрешение от самото МБЕНЦ-представителство в Щатите; докато при този стар случай това е станало подмолно и както сам разбираш - бая тайно и то през рент-а-кар фирма в Германията...
  • #4
    До долния ( преди 2 години )
    Те и Тесла имаха на паркинга си един EQS. Това го правят всички авто производители.
  • #3
    IM-джаст-DrtiйУАЙТB0 ( преди 2 години )
    Това хич не е верно, Пешо,щото преди повече от 5-ка и нещо, бяха взели от 1 рент-а-кар фирма цела ТЕСЛА /върховия модел/ под наем, за да го гледат и тестват под лупа; това обстоятелство успешно се разкри и доказа малко по-късно от 1 забравена бележка за ползвания от инженерите на МБенЦа паркинг в непосредствена близост до завода им в гр. Зинделфинген, на 15 км югозападно от Щутгарт във Федералната Република.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Много ясно, че ще постави Полстара пред Треслата с качество на Дачия
  • #1
    1 ( преди 2 години )
    Какъв конглокент е Polestar - нали са с един собственик. Най-вероятно ще са на една платформа - тази на шведите, като по-добра.
fallback
Последни