IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите се превърнаха в проблем за полицията

Служители на реда често остават без ток и не могат да си изпълняват задълженията (ВИДЕО)

Електромобилите стават все по-масови по цял свят, като се използват не само от частни лица, но и от редица държавни служби. Сред тях са и органите на реда, които обаче срещат доста проблеми с колите на ток и това им пречи да изпълняват задълженията си.


първа помощ


Полицията на Глостършир, например, разполага с най-големия автопарк от електромобили във Великобритания. Над 20% от общо 435-те превозни средства на органите на реда в графството са изцяло на ток – 66 Nissan Leaf и 9 микробуса Nissan NV200, като използването им създава много трудности.

„Все по-често се случва полицаи да обикалят наоколо с електрическите си коли и да търсят съоръжения за презареждане. Понякога се налага те да взимат друго превозно средство, за да могат да изпълнят задълженията си. Нека бъдем ясни – напълно подкрепят борбата срещу климатичните промени, но първият ми приоритет е борбата с престъпността“, коментира главният полицейски комисар на Глостършир - Крис Нелсън.

Той допълни, че явно технологиите, използвани за проектирането и създаването на електрически коли, които да вършат работа на полицията, не са достатъчно напреднали. Проблем за органите на реда се оказват използването на различни функции в колите – светлини, сирени, радиостанции и др., които изтощават батериите.



„Нека го кажем така – на този етап съм предпазлив да продължа по същия път, защото не искам да виждам как полицаи остават без захранване, докато реагират на сигнал с включени светлини“, допълва Нелсън.

Както е известно, властите във Великобритания смятат да въведат пълна забрана за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2030 г. Това означава, че полицията има малко повече от 7 години, за да премине изцяло на електрически превозни средства. Увеличеното заради допълнителното оборудване тегло обаче оказва огромно влияние върху пробега на колите на ток и това е причината, поради която 10 полицейски служби от Острова продължават да отказват да си купят електрически коли.


0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А за камионите няма достатъчно батерии. Един камион се нуждае от батерии с които могат да се произведат около 15 бр.Тесла модел 3. Един камион струва 180 хиляди долара, вероятно с минимална печалба, докато 15 модел 3 струват около един милион. Това прави около 300 хиляди брутна печалба.Трябва ли да ти подсказвам защо Тесла предпочита 300 хиляди печалба пред 180 хиляди оборот от същото количество батерии? Електрически камиони ще има, когато приключи недостига на батерии.
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    Прав си. Написах мнението си преди да изгледам видеото. Не знам обаче дали тези които са писали статията са го гледали, защото се оказа, че всъщност полицаите са доволни и от nissan leaf, който потвърждавам е най-скапания електромобил. За доказателство, към момента в който са го купили в това управление беше най-продавания електромобил на света, а в момента не може да влезе в топ 20 на класациите. Вече е твърдо на последните места. Представи си ако си купят съвременен електромобил?
  • #3
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 2-ри, колега, ако не си на заплащане при Тесла, вземи да си пиеш хаповете. Света не започва и не свършва с тях. Няма статия свързана с ел. транспорт, да не се впуснеш в реклама. Колкото до ел. камиони, в Германия вече години седят учасътци по някои магистрали с опънати кабели за пантографи. Уви, камиони няма. Оказва се, че такава машина струва 3х еквивалетна с ДВГ и съответно транспортните фирми се изсмяха.
  • #2
    8 rate up comment 13 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    Продължавай да живееш във въображаемия си свят. Транспорта ще премине на ток в първия момент в който започне производството на електрическите камиони. Камионът на Тесла предлага 1000 км пробег с едно зареждане на 40-тонен камион, като 600км се зареждат за 30 минути. А всеки шофьор трябва да прави задължителна почивка на всеки 4,5 часа за поне час. А тези полицаи да не бяха купували най-смотания автомобил с най-малката батерия. Защо полицаите с Тесла нямат проблеми?
  • #1
    10 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всеки нормален мислещ човек знае че електрическите недоразумения не стават за нищо и на тях не може да се разчита. Единствено болните позеленели мозъци на екофенчетата си въобразяват че батериите са бъдещето на транспорта. Не, не са. Бъдещето на на дизела и газта. И след 100 години дизела ще продължи да бъде основното гориво на икономиката с което задвижва всичко важно.