fallback

Tesla позволи достъп до Supercharger в още 5 държави в Европа

Шофьорите на електромобили в 13 страни на континента вече могат да ползват зарядните

След Франция, Белгия, Холандия, Норвегия, Австрия, Испания, Швеция и Великобритания, Tesla обяви отварянето на мрежата Supercharger за всички електрически автомобили в още пет европейски страни - Дания, Финландия, Германия, Люксембург и Швейцария. Сега шофьорите на електромобили в 13 европейски държави ще имат достъп до Tesla Superchargers, за да зареждат своите превозни средства.

В Tesla са сменили стратегията си и искат да ускорят развитието на тази програма, след като в при нейното стартиране обявиха, че това ще става бавно. Само осем месеца след отварянето на първите Supercharger за всички електрически автомобили, компанията обяви, че това е първата обществена мрежа за бързо зареждане в Европа с повече от 150 кВт. мощност.

Нещо повече - американският производител на електромобили ще продължи тази стратегия през следващите месеци, за да може да увеличи печалбите си. Това обаче ще става стъпка по стъпка, тъй като шефът на Tesla – Илон Мъск, не иска да жертва качеството на услугата.

Tesla обаче се сблъсква с няколко проблема, като например в Северна Америка, където автомобилите използват различни електрически конектори, които не са съвместими един с друг. В САЩ, например, Tesla използва различен щепсел от гнездото Combo или CCS. За да отстрани този проблем, Илон Мъск каза, че иска да добави конектори от типа CCS към новите Superchargers, така че повече електрически автомобили да могат да се включват в тях.

Компанията иска максимално да се възползва от увеличения брой електрически превозни средства в Европа. Популярността на колите, задвижвани изцяло на ток, и на хибридите продължава да расте на основните пазари на континента и в Tesla се стремят да накарат техните собственици да ползват нейните услуги.

fallback
  • #10
    PLAID ( преди 2 години )
    Дойде моментът единствената и най-голяма глобална, супер-бързозарядна мрежа в света да се превърне в златна мина. \:D/ "На вторите ще им трябва телескоп, за да ни видят" - Мъск. Речено-сторено!
  • #9
    До долния ( преди 2 години )
    Разрешително за какво? Фабриката си работи от няколко месеца и вече постигнаха капацитет 1000 автомобила седмично и го увеличават, като продължават да наемат работници въпреки че в компанията тече съкращения на 10% от служителите, за да подобрят ефективността.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    незнам за ЕС, но конкретно за Германия сделката е - отварят зарядните и взимат разрешително за завода до Берлин.
  • #7
    Отличен 6 ( преди 2 години )
    Абе не знам на кой му падат продажбите, но за миналата година Tesla имаше ръст от 87%, който заради всички локдауни и проблеми с доставките тази година смята да намали на 60%, като достави 1,5 милиона автомобила. На Това ли му викаш намаляващи продажби? Ако продължат с този темп, догодина ще са изпреварили по продажби BMW и Mercedes, а ако спаднат още малко продажбите на audi, може да ги изпреварят и още тази година.
  • #6
    До 3 ( преди 2 години )
    Не се притеснявай за опашките. Това не са зарядни станции с по една-две колонки. На всяка зарядна станция имат по десетина колонки за зареждане. Засега са 35 хиляди броя и продължават да растат като гъби. Плановете са да се утроят за две години. Тоест да има 100 хиляди броя през 2024. Май е доста по амбициозна цел, отколкото тази на йонити - зарядната мрежа на 100-годишните автопроизводители, която трябваше да има 400 зарядни до 2020-та, но все още нямат толкова.
  • #5
    Мхм ( преди 2 години )
    Ти отлично ли му викаш като дори на модел 3 му падат продажбите и имат вече само един продавяем модел Y
  • #4
    До 2 ( преди 2 години )
    Така е. Автомобилите на Тесла не се продават добре, продават се отлично. Вече са разпродадени за почти година напред и не могат да смогнат с производството, за да могат накрая да им остане производствен капацитет и батерии за пикапа камиона и роудстъра, които бавят от години за да изпълнят поръчките на настоящите модели.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    След като видя че с коли няма как да събере парите необходими му за финансирането на Спейс Екс Мъски мина на доене на другите като им продава ток.Но така прецака собствениците на самата Тесла защото едва ли ще им е хубаво да чакат платили една камара пари за Теслъ някакви други марки да заредят задръстили зарядната им станция.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    А бе факт е че колите на Тесла не се продават добре.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Другите автомобилни производители изтърваха шанса си и на този пазар. А уж имаха Велики планове. Досега Тесла нямаше полза от това да помага останалите автомобилни компании да продават повече електромобили, като им осигурява зарядната си инфраструктура.Сега обаче, когато така или иначе има зарядна инфраструктура и достатъчно електромобили на конглокенцията, вече е по-изгодно за Тесла да оползотвори излишния капацитет на мрежата си и да получи допълнителни приходи и печалби.
fallback
Последни