fallback

Kомпактен кросоувър на старо до 20 000 лева – ето 6 предложения

Тези автомобили на възраст около 10 години са успели да се докажат на пазара

Търсите компактен кросоувър, като бюджетът ви е в рамките на 20 000 лв. За тези пари може да се сдобиете с употребяван автомобил на възраст до 10 години, оборудван с надеждни агрегати. Изборът на пазара на коли втора ръка е доста голям, като се предлагат версии както с бензинови, така и с дизелови двигатели, а купувачът може да избира между предно предаване или задвижване на четирите кола, като във втория случай цената е по-висока. Вижте кои са някои от удачните предложения сред употребяваните автомобили.

6 предложения за компактен кросоувър на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    до 10Мамин сладък, явно всичко знаеш! А знаеш ли, че когато колата е хечбек (това включва кросоувъите), стандарът позволява производителят да избира? И познай какво са избрали лъжливите японци.
  • #10
    do 9 ( преди 2 години )
    В ред ли си с главата? Май от каране на немски бидони си се увредил тотално? Я пак виж как се дава обема на багажника и ела пак да ръсиш мозъци! Има си международни стандарти за измерването на обема на багажника и всеки автопроизводител ги мери така багажниците. Ако е до тавана изрично се споменава, но винаги се дава до кората, както е официално. Така, че тези мозъчни диарии в кръчмата, а не тук германофилче.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Достатъчно е човек да погледне как японците и немците дават обема на багажника, за да разбере кой е честен и кой не е. Немците дават до кората - както наистина се използва, японците - догоре.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Фолк с Вагена на старо да ми го подаряват няма да го взема да го карам и поддържам. Това е все едно да наливаш вода в кофа без дъно.. От изброените Рав и Дачията според мен си заслужават най-много. Равката, ако е поддържана добре ще изкара много, много още години и километри, а при Дъсъра е това, че е евтино превозно средство и за парите си си струва дори и да има нещо за оправяне частите и ремонтите няма да ви разорят. За Мицубишитата старите съм чувал добри неща но не съм притежавал.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Защо лъжите, че на Рав 4 ангренажната верига издържала 120-150 000 км? Моята Равка е на почти 300 000 км и когато преди време попитах в Тойота кога да я сменя ми казаха, че не се сменя веригата. На 150 000 км се прави инспекция и се проверява дали обтегачите не са омекнали и ако е така им се сменят пружините, а не веригата. На 150 000 моите бяха добре. Сега, като навъртя 300 000 км пак ще ги проверяват в какво състояние са. Така, че не пишете глупости. Колата за тези км само консумативи.
  • #6
    Браво. Уцелил си. ( преди 2 години )
    Деликата е класика в някой държави. Запазените по стари екземпляри тези по ръбатите от 80-те години в САЩ вече се водят колекционерски и се продават за доста сериозни суми. В България не е познат този автомобил изобщо и се среща много рядко. Добре се представя и офроуд, почти колкото джип защото реално отдолу си е Pajero. Същата рама, двигател, скорости, окачване, заден мост...Проблем при тези коли е ръждата и високия разход на гориво. Иначе са много здрави и проходими. Става и за мини кемпер.
  • #5
    Трошача ( преди 2 години )
    Аз пък си взех,, Мицубиши Делика'' 2.4 бензин !!! Супер доволен съм. Хем ван с много място и плъзгащи врати хем проходимо с брутално 4х4 и отделен лост за бързи/бавни както и фабрично много по високо от повечето джипове (45см клиренс) а за сравнение със сув направо забрави! Ударих джакпота с този ван ей така по чиста случайност! Почти няма такива в Европа и то с ляв волан !!!
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Само японско! RAV4 или Honda CRV e отличен избор. В краен случай може и Дачия. Не е чак толкова лош вариант. Duster поне има евтина поддръжка и с едни хубави гуми е проходим почти колкото истински джип.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Класация 6 случайно избрани кросоувъра. От Тигуана и Кашкая се бяга далеч. За Митсубишито съм чувал че е адски дървено, пък било то и здраво.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Тойота е истината и се доближава най-много до джип. Освен това е супер без проблемна. От 5 години, само масла и филтри, а се кара като за последно.
fallback
Последни