fallback

Кои са трите най-продавани автомобила за всички времена

Тези японски, американски и германски модели все още са на пазара

Международна онлайн-платформа за обучение по шофиране Zutobi обяви кои са най-продаваните автомобили в историята от излизането им на пазара. В първата тройка се подреждат японски, американски и германски модели, като всички те все още се продават. А това означава, че, поне на теория, те могат да се придвижат напред в класирането.

Toyota Corolla - 47 500 000 продажби

Начело на списъка е Toyota Corolla, която е на пазара още 1966 г., като до момента от нея са продадени над 47,5 млн бройки. Годишно японският производител пласира средно по 850 000 единици от Corolla, като сега на пазара е 12-ото поколение на модела. Той се предлага в различни модификации – седан, хечбек и комби, като задвижването може да бъде с двигатели с вътрешно горене или хибридно.

Ford F-Series – 40 000 000 продажби

На втора позиция е Ford F-series, от който по света са продадени 40 млн единици. Ако всички продадени някога F-150 се наредят един след друг, тогава колона от такива коли ще пресече екватора два пъти. Впечатляващо е, че F-Series е вторият най-успешен модел автомобил в историята, въпреки че се продава основно в САЩ и Канада (за разлика от Corolla, която се предлага в почти всички страни по света). Средно един F-150 се продава в Северна Америка на всеки 35 секунди, а от 1948 г. тиражът му надхвърля 500 000 бройки на година.

VW Golf - 35 000 000 продажби

Това е един от най-универсалните автомобили в света, като се продава се от 1974 г. Според много автомобилни фенове и експерти, „Голф е отговор на всичко и ако на света трябва да съществува само една кола, то това е тя“. Популярността на модела подкрепя подобно твърдение. Факт е, че тя спадна в последно време, но въпреки това хечбекът се радва на огромен интерес, най-вече в Европа.

От Zutobi посочват и още няколко модела, чиито продажби са надхвърлили 20 млн единици по време на своето съществуване. Сред тях са VW Passat (30 милиона бройки, в продажба от 1973 г.), Honda Civic (24 милиона единици - от 1972 г.) и VW Beetle (23 милиона бройки - от 1938 г.).

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    ФВ гошф и като цяло почти всичките им продажби са вътрепнофирмени из служителите на представителства и други фирмимчаст от фв груп.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Е че то няма луди да си купят ФВ чисто нов толко пари за тия даратси
  • #16
    Бай Х.. ( преди 2 години )
    А колко милиона тенекиени Москвича са произведени или морално остарелите Лади с първообраз от 1964г.???
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако към Королата сложим модела Аурис, който си беше чиста Корола с друго име, то продажбите на модела в момента щеше да бъде над 50 млн. броя. Това разбира се не е най-важното! По-важно не е бройката, а това, че Корола се продава добре и има защо, а именно, защото е една от най-здравите и надеждни коли правени някога. Изненади няма. С какъвто мотор, задвижване или трансмисия да си вземеш, знаеш, че качеството е на топ ниво.
  • #14
    буба ( преди 2 години )
    Чуруци!
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Както винаги Тойота и всички останали!
  • #12
    До #8 ( преди 2 години )
    Водната помпа е изчислена, да се смени с ангренажа на около 90-100к. По написаното от теб, предполагам че около тези км се е случило. Мнозина не го правят, затова остават на пътя!
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Сравнението, не е много точно. Корола се продава в различни модификации - седан, комби и хеч. Към тези на Голф, би трябвала да се добави и Джета/Венто/, което е Голф седан.
  • #10
    До 8 ( преди 2 години )
    Разбирачите тук, карат щайги на 20+ години и е нормално да мислят, че са чупливи. Почти няма нова кола, която да ти създаде проблеми през първите 100к километра, ако се експлоатира нормално.
  • #9
    Анонимен ( преди 2 години )
    Мечтата на българина, да купи кола , само да кара и да не сменя абсолютно нищо по нея
fallback
Последни