fallback

Най-мощният сериен VW Golf струва повече от ново BMW 5-Series

Цените на хот-хеча R 20 Years Edition стартират от 59 995 евро

Само седмица след представянето си Volkswagen Golf R 20 Years вече е пуснат на пазара в Германия, при това на удивителна цена. Най-мощната серийна версия на модела, която ще се произвежда в продължение на една година, е оценена на 59 995 евро, като това е с цели 6 295 евро повече от чисто ново BMW 5-Series.

Хот-хечът на Volkswagen съответно е по-скъп и от преките си конкуренти BMW M135i xDrive (382 к.с.) и Mercedes-AMG A 45 4Matic+ (421 к.с.). Автомобилът е създаден да отбележи 20-годишнината на оригиналния Golf R, като развива с 13 к.с. повече от последната версия на модела. Под капака му е поставен 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра и 333 к.с., който е съчетан със скоростна кутия DSG и позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди.

Максималната скорост на VW Golf R 20 Years Edition е 250 км/ч, но предлаганият като опция пакет R Performance позволява преместване на ограничителя на 270 км/ч. Този пакет включва системите R-Performance Torque Vectoring Control, Vehicle Dynamics Manager и два допълнителни режима на шофиране, наречени Special и Drift, като е напълно безплатен за юбилейния Golf R.

Автомобилът има още спойлер на покрива, качен е на 19-цолови колела Estoril и има спортна изпускателна система и устройство, което автоматично увеличава оборотите на двигателя до 2500 при стартиране. Логото „20“ и сините дизайнерски акценти по каросерията допълнително го отличават от стандартния хот-хеч.

В салона на автомобила са поставени карбонови декоративни елементи на таблото и вътрешната част на вратите, както и лога „R“, включително едно на волана и на селектора за смяна на предавките.

Производството на юбилейния хечбек ще се извършва във фабриката във Волфсбург (Германия), а първите екземпляри ще пристигнат при дилърите Европа и Северна Америка през лятото.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Тоя Голф, след 10г цената ще му е стабилна, дори нагоре при запазени бройки, докато цитираните М1 и А-клас ще висят по Горубляне и Дупница, да ги вземе некой с дебела отстъпка
  • #11
    Ней ( преди 2 години )
    99% от мухълите тук карат някаква японска бричка от разпродажба и не им е мястото да коментират неща, които не могат да си позволят! Получава се някакво злобно дуднене, от което си личи, че коментаторите са със скъсани ***, пред магазина в мола:) Само като прочета пак хвалебствия за тойотките и хондичките и ми става ясно...
  • #10
    До Мистър Уейн ( преди 2 години )
    Ти къде ми сравняваш Toyota с VW - тая грешка на Хитлер и Порше ? Toyota са много по-надеждни от Volkswagen!
  • #9
    Уъфъик ( преди 2 години )
    Само това чувам колко щял да бъде чуплив. Ха ха а бмв и мерцедес са все в бокса и скъпо тия до шия. Затова всеки втори търси голф TDI
  • #8
    Мистър Уейн ( преди 2 години )
    Тойота, като е изцедила 300 коня от 1.6 и 3 цилиндъра никой нищо не казва за устойчивост, ама щом ВАГ са изцедили 30 повече от по-голям двигател, задължително трябва да ги оплюем.
  • #7
    Бомба със закъснител ( преди 2 години )
    333 коня на 2.0 с 4 цилиндъра. Това нещо е изцедено докрай и ще е цяло чудо, ако не се чупи редовно... Поне 5 цилиндров 2.5 трябва да е на тази мощност.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако искаш лукс за тези пари, логично е да си купиш Mercedes и BMW. А ако искаш бързина - Tesla модел 3 performance, която ще отвее този голф като куцо пиле домат и е много икономична за поддръжка и зареждане. Даже не си и помислял каква ще е поддръжката на този golf и колко ще е чуплив, при положение, че всичко му е изстискано на ръба като възможности.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    абсурдно е да сравняваш "бегачка" с най-постната версия на автомоби, който дори не е в същият клас.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Прекалено скъпо за голф
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Хаха, интересно е че ще има балъци, които да го купят.
fallback
Последни