fallback

Toyota направи още по-екстремна GR Corolla

Хот-хечът остана без задни седалки и получи допълнителна тяга

Хот-хечът Toyota GR Corolla с задвижване на всички колела, който дебютира в началото на април във версиите Core и Circuit Edition, получи още едно изпълнение - Morizo Еdition. Този автомобил е кръстен на президента на японския производител Акио Тойода, който се състезава под псевдонима Morizo.

Новата версия получава по-твърда каросерия, благодарение на допълнителни лепилни съединения и добавяне на „ребра“, монтирани под дъното, в багажника и на мястото на задния диван, чието премахване, съчетано с още някои мерки, позволява теглото на автомобила да бъде намалено с цели 30 кг.

Двигателят – 1,6-литров с 3 цилиндъра и турбо, все още развива 300 к.с., но ограничението на въртящия момент е преместено от 370 на 400 Нм. Преработена е и 6-степенната механична скоростна кутия, като първите три предавки при нея са скъсени.

Системата за задвижване на всички колела GR-Four с три режима на разпределение на сцеплението и самоблокиране на двете оси не е докосната. Окачването обаче е снижено с 5 мм.

Toyota GR Corolla Morizo Edition получава също лети 18-цолови BBS джанти с по-широки гуми (245/40R18 Michelin Pilot Sport Cup 2 вместо 235/40R18 Yokohama ADVAN Apex V601), еднотръбни амортисьори в окачването отпред и отзад и въздушни канали за охлаждане на предните спирачки.

Новата версия ще се предлага в ексклузивен матов сив цвят на тялото (цветът Windchill Pearl white ще бъде достъпен като алтернатива). Освен това, в долната част на предното стъкло има автограф на Акио Тойода, а в салона са поставени нови седалки, черен велур и изкуствена кожа.

Засега е известно само, че GR Corolla Morizo Edition ще се произвежда в ограничен тираж, като 200 бройки са предвидени за пазара в САЩ. Цените на новата версия но хот-хеча все още не се съобщават.

Оше снимки на новата версия на хот-хеча - вижте в галерията:

Снимки: Toyota

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Направен е три цилиндров понеже, намаляват теглото в предната част и като цяло е по - компактен. Второто е, че се вдига по - лесно мощността, нямайки четвърти цилиндър интерференцията на изходните газове е супер ниска.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Ти мислиш ли,че японските инженери не са го сметнали да е надеждно или си мислиш,че сега го пробват пък каквото стане. Това да не е завод на Лада.
  • #1
    Механик ( преди 2 години )
    Двигателят 1,6-литров с 3 цилиндъра и турбо, все още развива 300 к.с., но ограничението на въртящия момент е преместено от 370 на 400 Нм.Само по себе си, това е взаймно изключваща се технология и е в разрез с надежността на Тоyota.
fallback
Последни