fallback

Land Rover представи най-големия Defender

Версията 130 получи 6-цилиндрови двигатели и 8 места

Британският производител Land Rover представи Defender 130 – най-новата и най-голяма версия на новото поколение на легендарния модел. Тя получава 3 реда седалки с 8 места, богато оборудване и два 6-цилиндрови двигателя, които са електрифицирани и развиват мощност до 400 к.с. При старта на продажбите V8 няма да бъде предлаган.

Като цяло Defender 130 остава стилистично верен на останалата част от своята гама. Той ще се предлага в нива на оборудване „S“, „SE“, „X-Dynamic SE“ и „X“, както и в специален вариант „First Edition“, който може да бъде в някои трите специални цвята - Fuji White, Sedona Red и Carpathian Grey, като всеки от тях е с контрастни покрития в специфичен отенък.

Версията 130 обаче чупи рекорд за модела, като е най-дългият Defender в историята. Това е постигнато с увеличение на дължината с 34 см в задната част, като така се осигурява повече за място на хората на третия ред седалки (конфигурацията на салона е 2+3+3 места). Дължината на всъдехода в новия му вариант достига 5360 мм, широчината – 2000 мм, височината – 1970 мм, а междуосието – 3020 мм.

Пространството в багажника също е по-голямо – при използване на 5 места то е 1232 литра, а при сваляне на втория ред седалки достига 2291 литра. Ако всички места се използват, обемът е 388 литра. 

Стандартното оборудване на във варианта с 8 места включва 10,25-инчов информационно-развлекателен екран със система Pivi Pro, а на ниво на оборудване „X“ предлага 11,4-инчов цифров приборен панел. Има още система за елиминиране на наночастици, миризми и вируси, наречена Cabin Air Purification Plus.

Всеки ред има собствена климатична система, а като опция можете да бъде избран четиризонов климат. Достъпът до третия ред става чрез сгъване на седалките на средния ред, които също могат да се плъзгат, за да е по-лесно.

За Defender 130 се предлагат два бензинови двигателя, като и двата са 3,0-литрови, 6-цилиндров редови с лека хибридна електрификация, която е различна - P300 и P400. Базовият вариант P300 разчита на 300 к.с. и 470 Нм, като въртящият момент е наличен в диапазона между 1500 и 4250 об/мин, и така неговата крива е сравнима с тази на турбодизелите.

Още снимки на най-дългия Defender в историята - вижте в галерията:

От друга страна, P400 развива 400 к.с. и 550 Нм, които в този случай максималният въртящ момент е наличен между 2000 и 5000 об/мин. И двата двигателя са комбинирани с 8-степенна автоматична трансмисия ZF, която предава мощността към задвижването на всички колела. Въздушното окачване и системата Terrain Response също са стандартни.

Снимки: Land Rover

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Голям варел са направили индийците.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Страхотен джип. На живо е още по хубав особено а малко повдигане на окачването и се като сложат едни гуми maxxis trepador 35 инча става топ. Жалко само че не е надежден като Land Cruiser. Иначе дизайна е много добър и вътре и вън.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    индийска рикша за снобари
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Ще излиза ли от сервиза това индийско нещо? Съмнявам се...
fallback
Последни