fallback

Ето как ще изглежда първият нов Москвич

Путин вече обеща да си купи от възродената марка - но още не е ясно какви точно модели ще произвежда тя

Московският завод на Renault става собственост на властите в руската столица и занапред ще произвежда автомобили от възродената марка "Москвич" - тази новина развълнува и много българи, чиято младост е минала под знака на съветския "народен автомобил". А говорителят на Владимир Путин побърза да обещае, че лично президентът ще си купи от бъдещите нови "москвичи" - "стига да са добри".            Разработеният от КАМАЗ прототип Кама-01 почти сигурно ще е първият производствен модел на новия Москвич - макар и с доста по-големи размери от тези на концепта      Но какви по-точно ще са тези автомобили? Дали Русия, която под натиска на обстоятелствата вече се отказа от въздушните възглавници, ABS и ESP като задължителни системи в новите коли, няма просто да възроди някои стари модели на Москвич - примерно "Алеко"? Или заводът ще продължи, както досега, да прави модели на групата Renault, но със сменени емблеми? Или ще заложи на изцяло нови модели?

По всичко личи, че правилният отговор е третият. Вече е сигурно, че в Москва няма да се правят модели на Renault. За разлика от предприятието на АвтоВАЗ в Толиати, за което французите запазват опцията за обратно изкупуване в близките години, заводът в столицата е безвъзвратно загубен за тях, поне според руски източници. Занапред той ще се управлява от местните власти в Москва (за момент се изкушаваме да си представим какъв автомобил би произвела нашата Столична община). И първият му модел е вече до голяма степен сигурен - този на снимката. Нека разгледаме него и останалите варианти за бъдещите "Москвичи".          Новите Москвичи - 4 спрягани варианта (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #33
    Когато пръднне гущер ( преди 2 години )
    Те ладиите не могат сами да си направят дето няма никаква сложна Електроника. Та коли с абс, и въздушни възглавници. Москвич 12сетка и заски ще правят да им дойде акъла че без цивилизования свят са само едни прости *** без покритие.
  • #32
    Сибирски пияндета ( преди 2 години )
    Ха ха един тостер не мога да направят тръгна ли коли да правят пияните мужици. Най голямата държава с най много ресурси същевременно с по ниски заплати и пенсии от нас разбира се с любимото ръководство на другаря ***. Много го уважавам за два месеца на безсмислена война ги върна с поне още 30 година назад. Браво
  • #31
    Абе ( преди 2 години )
    99% съм сигурен, че ще се сглобява нещо китайско. Впрочем, Китай с произведени над 20млн.коли годишно вече не е майтап работа. Вторият в класацията-САЩ прави само 8млн.
  • #30
    анонимен ( преди 2 години )
    Туй с тесла, чук и клещи не става руски, лесно е да ти дават технологии у вас няма такова нещо.
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    Две поправки: Заглавието трябва да бъде "Ето как щял бил да изглежда първият Москвич."В първия параграф да се чете не "чиято младост е минала под знака на народния автомобил", а "чиято младост е минала под народния автомобил".
  • #28
    Астрал ( преди 2 години )
    Да правим вноски по 1500 лева щото ще падне чакане 10 тина години да се сдобием с това технологично чудо , айде честито.
  • #27
    7 ( преди 2 години )
    Малииий тия воткаджии как ще произвеждат тая кола то ще прилича все едно си го дялкал с брадва
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    Алкохолия не може да прави индукционен котлон , Та чак електрички ще правят :)
  • #25
    Fury ( преди 2 години )
    Почасово заплащане в България (средно) 1,7 долара, Русия 0.7 долара. Пенсии България : Русия = 2,5:1. Кой град в Русия с 6 милиона население има 60 млрда БВП (без газ и петрол)! Не случайно руснаците идват при нас, а не обратното! А по идеята за Москвича - една нова платформа и двигател се създават за години от световните производители. Кметството на Москва може само да създава анимации и картинки!
  • #24
    жалко, но факт ( преди 2 години )
    Тя щото високо развитата Европа ни залива с батерии, чипове и други подобни.
fallback
Последни