fallback

Компактните SUV: от най-лошия до най-добрия

Първите места в тази американска класация са за Volkswagen и Mazda

Модата идва и отминава - но не и тази на кросоувърите. Вече над десетилетие компактните SUV модели ежегодно увеличават пазарния си дял и по всичко личи, че в близко бъдеще тъкмо те ще са най-предпочитаният тип автомобил. Което обяснимо засилва интереса ни към всякакви класации за качествата на отделните модели - та дори и да идват отвъд океана. Тази конкретна подредба на актуалните кросоувъри е дело на реномираното щатско Car&Driver - изданието, което на практика изобрети тест-драйва в съвременния му вид преди повече от половин век. Втората причина да ви занимаваме с мнението на американци е, че от 16-те модела в класацията всъщност само два не се предлагат официално в Европа - а и те могат да бъдат забелязани вече по българските пътища благодарение на изгодния презокеански внос (като видите какви са базовите цени на тези модели в САЩ, ще си обясните защо).  

Компактните SUV, класирани от Car&Driver (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Hunter ( преди 8 месеца )
    Черока ,но от по-старите ...От тези няма да взема никоя.
  • #15
    N ( преди 2 години )
    Само дето изброените никак не са компактни, компактни са фият седичи, сузуки джимни, и др.
  • #14
    Ясновидец ( преди 2 години )
    предвиждам, че тигана в тази класация ще се изпари след някоя и друга година, като се разбере, че не може да се мери по надеждност с японците и корейците
  • #13
    do#11 ( преди 2 години )
    Ами така е за съжаление! Чудното е защо толкова много ни ги навират тези електрички и защо толкова много искат едва ли не на момента да се електрифицираме при условие, че нито имаме толкова ток, нито има къде да го зареждаме. С дизелите беше същото. Дизел та дизел. Били найекологични, икономични и незнам си кво, а накрая какво стана. Същото ще бъде с електрокарите. Онези по канцелариите ще се усетят че пак са на грешна посока. Нямам против електричките, но е рано за тях. Много рано...
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Купи си електричка и се чуди къде да я зареждаш
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    10 - много съм съгласен с теб. Електричката има смисъл ако караш много градско малко извън и имаш къде да я зареждаш на нощна тарифа. Ама как да дадеш минимум 65-70к за компактен автомобил, който едва ли ще прави много километри?
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Електричка за СУВ ми е малко като дървен камък. Електричката е да се ползва за къси и средни разстояния. За какво ти е голям автомобил в града и около него пък дори и електромобил да е. Според мен електромобилите трябва да са малки до средни автомобили с висока енергийна ефективност, а не тежки, големи и с форма на тухла джипки. Обичам да пътувам много из Европа. Електричката не ми върши работа. За втора кола е ок, но не и за оасновна в моя случай. За тези,които не пътуват много сигурно е ок.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Повечето средни СУВ съм ги карал, които са на пазара ни и според мен най-доброто по отношение цена, екстри, здравина и икономичност е РАВ 4 хибрид. Взех си вариаНта 4х4 защото е малко по-мощен 222 к.с. и по-икономичен. По-икономичен е заради ел.мотора на задната ос, който заедно с този на предната регенерират повече ел.енергия и зареждат мн.бързо батерията. Както и да е казвам ги тези неща, ако някой реши да си взема да ги знае и много да не се лута, като мен да тествам мн.коли.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Че се върви към изравняване върви се (за съжаление не с поевтиняване на електричките) Но още сме далеч да кажем че си заслужава електричка срещу ДВГ. Конкретно Ениак ти започва от 75к с малката батерия 150 коня и задно. И е сравнително постно оборудван. Кодиак ти е на 80к за 200 коня 4х4 почти топ оборудван
  • #7
    От 6 ( преди 2 години )
    Вече има и Шкода Ениак и Фолксваген ID5, които ценово също са там някъде. Изкуствено или не цените на електрическите коли и тези с ДВГ (върховите нива) се сближават и става по-изгодно да се купуват електрически.
fallback
Последни