fallback

Революцията на BMW: най-важното за новата Серия 7

31-инчов телевизор на задната седалка и електрическа версия с 660 коня за флагмана на баварците

Най-ключовата премиера на BMW за годината стана факт днес в Мюнхен с представянето на седмото поколение на Серия 7 - луксозния флагман на баварската компания. Екип на Automedia.bg бе на ексклузивната предпремиера за журналисти ден по-рано.                   Новата 7 Series е важна не само като най-представителния модел на мюнхенската компания, но и като изражение на новата й продуктова философия, в която специално разработените гъвкави платформи могат да носят и електрическо, и конвенционално задвижване. "Седмицата" дебютира на пазара с два бензинови агрегата с меки хибридни системи, които обаче няма да се предлагат в Европа, и с изцяло електрическа версия, която се нарича i7. По-нататък (2023) ще бъдат добавени още няколко варианта, включително 6-цилиндров дизелов агрегат за европейския пазар и плъг-ин хибриди. Пазарният дебют на модела е насрочен за ноември тази година. Електрически ще е и бъдещият върхов модел в гамата - i7 M70 xDrive, с максимална мощност от порядъка на 660 конски сили.        Най-важните факти за новото BMW Серия 7 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #33
    Popa ot razgrad ( преди 2 години )
    Най-грозното BMW което съм виждал...
  • #32
    анонимен ( преди 2 години )
    Какъв е този Ролс Ройс, това не е БМВ много моля.
  • #31
    До 27 ( преди 2 години )
    Как си видял няколко досега бе, шефе, като премиерата е днес, а производството започва през ноември ? :D
  • #30
    Мда ( преди 2 години )
    32 инча на 50см от очите ти има огромееен смисъл ..... за компенсиране на малки инструменти и преждевременна еакулация ....
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    За E66 също се говореше така, но сега след 20 години, все още има актуална визия. Лялячите си пеят, защото си нямат работа, а ако някой от го пуснат в такава кола, после ще трябва да го вадят с полиция от там, да не говорим ако го повозят в нея, или я покара 2 километра. Не знам защо не си обсъждате щайгите за по 2 хиляди лева, а се излагате.
  • #28
    Н1кой ( преди 2 години )
    Тази решетка е направена да развеселява хората и така да намалява жертвите на пътя. И да ви кажа работи - аз всеки път като видя такава кола ме напушва на смях! Мяза на подпийнал бобър, дето се е усмихнал за снимка.
  • #27
    анонимен ( преди 2 години )
    Интересна е колата! Нямам никакви съмнения, че механично ще е много изпипана, но дано не са поверили софта пак на вистеон, че в х5 ми идват в повече бъговете понякога. Двуцветното изпълнение ... ще си намери клиенти - за щастие, далеч от нашите пътища :-)
  • #26
    BENZIN ( преди 2 години )
    Разбирачите тук, явно са доста по-компетентни от стотици хора, които работят в маркетинговите отдели на БМВ. Прави се това което ще се хареса на платежоспособните клиенти които ще купуват тази кола, никой не го интересува мнението на тези които ще я купят след 20тина години от Горубляне, след 5 препродажби. Колкото и да не ви харесва, това е истината и трябва да я приемете. Хубаво е човек да е реалист. За това простичкия дизайн е за Рената и Фолксвагените.
  • #25
    Некакъв ( преди 2 години )
    И аз живея в Германия и видях няколко досега. Подкрепям колегата долу. Наистина на живо изглежда много по-зле. Ужасно е. Оцобено, ако е бяла на цвят. А винаги са ми харесвали по външен вид.
  • #24
    Propov ( преди 2 години )
    БМВ не е за всеки джоб и вкус. Естетиката е субективно понятие. Това което харесват интелектуалци, аристократи и гоолемите тарикати, не е разбираемо за простолюдието. БМВ го показват, доказват и се възползват от това. Оберкласето не е за масовият вкус и точно за това който го има ще се разграничава ясно от ширпотребата.
fallback
Последни