fallback

Кои са най-популярните коли "нов внос" през 2022?

Всичките 10 най-търсени модела втора ръка у нас са от една и съща държава

Какви коли си купуват българите? Всеки месец в Automedia.bg ви осведомяваме как се движат продажбите на нови автомобили - само че, както добре знаете, те са само върхът на айсберга на българския пазар, където огромната част от сделките се пада на прословутия "нов внос". Сега пазарът втора ръка изпитва доста затруднения заради повишеното търсене на Запад и растящите цени на употребяваните автомобили. Но той си остава все така доминиращ у нас: 85.5% от новорегистрираните коли за първите три месеца са втора (или трета, четвърта и така нататък) употреба. От тях по-малко от една десета са на възраст до 5 години, около 14% са между 5- и 10-годишни, и над три четвърти са на възраст над десетилетие.      

Виждате, че като възрастови съотношения пазарът си остава без съществена промяна спрямо предишни години. Но дали и предпочитанията към марки и модели се запазват? Нека видим кои са били 20-те най-продавани употребявани леки коли в България от началото на 2022 година. Статистиката е на база нови регистрации в МВР, само в категориите M1 и N1, и след като извадихме лекотоварните модели.          Най-продаваните коли втора ръка в България (ГАЛЕРИЯ):

      

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Като не го иска, защо пак отива и си купува ново немско, а не Лескункс? На аутобана само мазохист може да кара шумно и издупеHo японско, пък камо ли да го причини на семейството си. Каквото се продава японско е дребна градска кола, обикновено служебна, където човекът няма право да избира.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Накратко на вторичния пазар, избора на автомобил се свежда до това, което германеца вече не иска.
  • #12
    До разбиирачите ( преди 2 години )
    Аз пък си мислех, че са главно немски защото в Германия годишно се продават 3 млн нови коли и имат много втора употреба, които се опитват да разкарат.
  • #11
    Бфййд ( преди 2 години )
    Японските от тия години са супер пребити и изборът е много..много ограничен. Корейските също. Живеем в Европа, това е реалноста на вторичният пазар.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    95% от германските коли продавани в България са н-та употреба. Само тук (може би и в Албания и Занзибар) някой като си купи нова кола го питат на колко години е ;))). Щеше да е смешно ако гордите собственици на нов внос таралясници не бяха толкова гласовити по форумите, да обясняват какви мега премиуми карат (когато ги карат ;))) и как закупилите нови масови коли били увредени, недоразумения ... сигурно изпускам нещо. Сигурно са по-умни от германците които са им ги продали за да спестят пари
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Показаните А4, А6, 3-та серия и Ц-класа за мен са най-хубавите външно поколения.
  • #8
    Ами ( преди 2 години )
    То е ясно, че само немската техника държи и след десетата година от производство. Джапанките на тази възраст са тотални ръждилници.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Даа... за разлика от "специалистите" тука, българина доказва, че вече разбира от автомобили! Харесва, или не - германското качество говори, и както се вижда хората го оценяват!
  • #6
    Докторът ( преди 2 години )
    До 5. Да, за да напишеш подобна простотия трябва да нямаш представа от автомобили и авто пазари
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Немските били най-евтини? Какъв руски *** трябва да си, за да кажеш на черното бяло?
fallback
Последни