fallback

Официално: Следващата Alfa Romeo Giulia ще е електромобил

Макар с фокус към SUV-моделите, италианците не се отказват от седана

Alfa Romeo в момента са доста заети с разширяването на гамата си от SUV модели, като на дневен ред е присъединяването на новия Tonale към Stelvio. Успоредно с лансирането на новия модел, флагманът на марката минава през сериозно обновяване, а в недалечно бъдеще очакваме появата и на трети кросоувър в редиците - базов модел, с кодово название Brennero.

И докато бъдещият Brennero се очаква през 2024 година, след него - може би през 2026, ще се появи и голям електрически SUV, позициониран над Stelvio. Но къде в схемата остава Giulia? Седанът минава за доста успешен продукт на марката, като феновете на този тип автомобили няма да останат разочаровани - пред него има бъдеще, с почти 100% сигурност.

Пред изданието Automotive News, шефът на Alfa Romeo Жан-Филип Импарато заявява, че ще има следващо поколение на конкурента на BMW Series 3, което ще се произвежда във фабриката на Stellantis Помиляно. "Няма да изоставим Giulia, моделът ще има наследник и той ще е с изцяло електрическо задвижване", заявява мениджърът.

За електрическото бъдеще на Giulia сме наясно и от по-рано, когато от Alfa Romeo обявиха, че ще станат изцяло електромобилен бранд до 2027 година. Така че няма време за лансиране на следващо поколение на седана с двигатели с вътрешно горене. Вече се появиха шпионски снимки на фейслифта на настоящия модел, който трябва да е на пазара през 2023 г. И явно той ще оцелее още три - четири години, преди да бъде заменен от следващата, екологична, генерация.

Що се отнася до това, дали да очакваме завръщане и на компактната Giulietta, директорът на Alfa даде да се разбере, че мястото на хечбека в гамата ще бъде ефективно заменено от кросоувъра Tonale. Все пак, амбициите на италианската марка са да бъде глобална, а някогашният модел е прекалено фокусиран към Европа и няма смисъл от негова нова версия.

От Alfa възлагат големи надежди към това Tonale да бъде основния двигател на продажбите на марката, като разчитат с негова помощ да лансират над 100 000 автомобила годишно, при това още от догодина. Доста амбициозна цел, предвид факта, че през 2021 година италианската компания е продала около 52 000 машини.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    До 1: Фиат имат повече акции в Стелантис, а Алфа са собственост на Фиат. Какви Ситроен и Пежо бълнуваш!!!!!!!!!!????????
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако не фалират официално до тогава, защото вече дефакто са фалирали, ако не са Ситроен и Пежо.
fallback
Последни